کد خبر : 75568

وای که امشب سپاهان چقدر گل نزد!

وای که امشب سپاهان چقدر گل نزد!

اگر دیدار تیم‌های سپاهان و الدحیل قطر را به‌صورت زنده تماشا کردید قطعاً شما هم شگفت زده از موقعیت‌های از دست رفته نماینده ایران هستید‌.

به گزارش ورزش سه، موقعیت‌های بسیار زیادی که سپاهانی‌ها در دیدار برابر الدحیل از دست دادند بسیار عجیب و غیر قابل باور است.

نتیجه که در پایان روی تصاویر تلویزیونی آمده اختلاف سه گله نماینده ایران و قطر را در 90 دقیقه بازی نشان می‌دهد. نتیجه ناراحت کننده 5 بر 2 به سود الدحیل قاعدتا باید یک بازی یک‌طرفه و فشار شدید سرخ‌پوشان روی دروازه سپاهان را به ذهن بیاورد اما اگر شما هم مانند ما این دیدار را به‌صورت زنده تماشا کردید؛ قطعاً موقعیت‌های از دست رفته سپاهان را بسیار بیشتر از حریف دیدید. موقعیت‌هایی که اگر نصف آنها نیز تبدیل به گل می‌شد حتما حالا شاگردان نویدکیا را به‌عنوان تیم پیروز زمین می‌دیدیم اما …..

بیراه نیست اگر در تفسیر دیدار تیم‌های سپاهان و الدحیل از استفاده حداقلی نماینده ایران و حداکثری نماینده قطر از موقعیت‌های به‌وجود آمده روی دروازه دو تیم صحبت کنیم. سپاهانی‌ها که با اختلاف سه گل از رقیب خود شکست خوردند حداقل 10، 11 موقعیت فوق‌العاده داشتند که هر کدام از آنها با کمی دقت و البته تیزهوشی بازیکنان این تیم می‌توانست تبدیل به گل شود و زردپوشان را از حریف خود پیش بیاندازد اما نفراتی همچون شهباززاده، نورافکن، رفیعی، جهانی، حسینی، میرزایی، ولسیانی و ..؛ موقعیت‌های فوق العاده‌ای را که روی دروازه حریف به‌وجود آمده بود؛ با بی دقتی کامل از دست دادند اما در سوی مقابل ستاره‌های الدحیل تقریباً از تمامی موقعیت‌های به‌دست آمده خود استفاده کردند و اختلاف خود از  نظر دقت، تجربه و حرفه‌ای‌گری را به رخ تماشاگران این بازی کشیدند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها