کد خبر : 75555

خبر خوش برای استقلالی‌ها؛ مشکل خدمت مرادمند حل شد

 خبر خوش برای استقلالی‌ها؛ مشکل خدمت مرادمند حل شد

دو مدافع سرباز استقلال به احتمال زیاد از ابتدای فصل بعد به این تیم باز خواهند گشت.

به گزارش ایلنا، روزهای پایانی سال گذشته یکی از اخبار مهم پیرامون لیگ برتر که خیلی در موردش صحبت می‌شد، ماجرای سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، دو مدافع استقلال است که با وجود تلاش‌های باشگاه نتوانستند مشکل خدمت آنها را تا پایان فصل بیست و یکم به تعویق بیاندازند و در نهایت با جدایی از جمع آبی‌پوشان تهرانی به ملوان بندرانزلی پیوستند تا دوران خدمت سربازی خود را در این تیم نظامی سپری کنند.

با وجود این انتقال اما این دو بازیکن دست از تلاش برای حل مشکل خدمت خود برنداشته و در طول این مدت مشغول پیگیری راه‌های قانونی برای پایان یا تعویق زمان خدمت خودشان بودند و حالا اخباری به دستمان رسیده که حاکی از گشایشی در این خصوص است.

طبق شنیده‌ها، محمدحسین مرادمند با ارائه مدارک لازم به سازمان نظام وظیفه و تایید آنها توانسته 18 ماه کسر خدمت بگیرد و آن را ثبت کند و بدین ترتیب دیگر نیازی به سپری کردن دوران خدمت و یا حضور در پادگان را ندارد و مشکل سربازی او برطرف شد.

با این وجود به دلیل اینکه این بازیکن در بازه نقل و انتقالات نیم فصل از استقلال جدا شده و به ملوان پیوسته است، برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان باید تا پایان فصل صبر کند و از ابتدای فصل آینده بازیکن استقلال خواهد بود.

از سوی دیگر سیاوش یزدانی هم که پیگیری تعویق دوران خدمت سربازی خودش است، فعلاً منتظر جواب آزمون مقطع دکتری است و در صورت قبولی معافیت موقت تحصیلی شامل حالش خواهد شد و می‌تواند مدتی خدمتش را عقب بیاندازد و در این صورت او هم مشکلی برای همراهی استقلال از ابتدای فصل آینده نخواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها