کد خبر : 75533

چه کسی رضا رویگری را به خانه سالمندان کهریزک برد؟ | عکس جدید رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک

چه کسی رضا رویگری را به خانه سالمندان کهریزک برد؟ | عکس جدید رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک

دیروز ویدئویی شوکه کننده از رضا رویگری هنرپیشه مشهور کشورمان منتشر شد که در آن توضیح داد مدتی است در آسایشگاه کهریزک بستری شده است.

رضا رویگری بازیگر مشهور کشورمان است که با خواندن سرود معروف ایران ایران در اوایل انقلاب شناخته شد و بعدها در آثار زیادی به عنوان بازیگر درخشید. رضا رویگری متولد 6 دی 1325 است. رضا رویگری علاوه بر بازیگری و خوانندگی در نقاشی نیز مهارت داشته و نمایشگاه هایی در ایران و آمریکا برگزار کرده است. رضا رویگری فعالیت هنری خود را در سال 1348 آغاز کرد. بازی رضا رویگری در نقش کیان در سریال مختارنامه یکی از ماندگارترین نقش های او است.

رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک

خبرگزاری فارس عکس جدیدی از رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک منتشر کرد. رضا رویگری در ویدویی که پیش از منتشر شده از هوادارانش تقاضای کمک کرد.

رضا رویگری در آسایشگاه کهریزک

رضا رویگری چگونه از سر از خانه سالمندان کهریزک درآورد؟

رضا رویگری  در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: همسرش به  مدت یک هفته است که او را در آسایشگاه به حال خود رها کرده  و متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد.

رویگری که با شماره تماس یکی از حاضران در آسایشگاه با ما گفتگو می‌کرد ،بیان کرد :از نظر جسمی حال خوبی دارد، اما در این مدت که در آسایشگاه رها شده گویی در زندان است و روحیه اش را از دست داده.

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلاست و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

عکسی تکان دهنده از رضا رویگری

پیش از این انتشار برخی عکس ها از رضا رویگری با واکنش هوادارنش رو به رو شده بود که وضعیت این هنرمند پیشکسوت را مناسب ارزیابی نمی کردند. یکی از این تصاویر را در زیر مشاهده می کنید.

عکسی دردناک از شرایط رضا رویگری

ویدئو تقاضای کمک رضا رویگری پس از بستری شدن در آسایشگاه کهریزک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها