کد خبر : 75512

وریا آمادگی اش را به رخ کشید + عکس

وریا آمادگی اش را به رخ کشید + عکس

کاپیتان استقلال با انگیزه زیاد تمریناتش را دنبال می‌کند تا آماده مسابقه با سپاهان شود.

به گزارش  ورزش سه، وریا غفوری بعد از چالش موقتی که با فرهاد مجیدی پیدا کرد و مدتی از تمرینات استقلال دور شد، با انگیزه بیشتری به تیمش برگشت و از نظر جسمانی شرایط فوق العاده‌ای را تجربه می‌کند.

کاپیتان آبی ها در مصاف با پیکان در لیگ برتر نیمکت نشین بود اما مقابل نساجی به عنوان فیکس به میدان رفت. او که عملکرد خوبی هم مقابل نساجی داشت، حالا در تمرینات آبی ها نیز با انگیزه زیاد کارش را دنبال می‌کند.

تصاویری که از تمرینات استقلال در روزهای تعطیلی لیگ منتشر می‌شود، روحیه بالا و آمادگی غفوری را بیش از هر زمان دیگری نشان می‌دهد. وریا حالا امیدوار است در مصاف حساس با سپاهان نیز بتواند اعتماد کادرفنی را جلب کند و در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

غفوری به واسطه دو سال حضور در تیم سپاهان بدون شک انگیزه زیادی برای این مسابقه حساس خواهد داشت. او که در بازی دوستانه گذشته تیمش نیز دو گل زد و یک پاس گل داد، حالا برای درخشش در سایر مسابقات تدارکاتی و باقی ماندن در ترکیب اصلی تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

 

بی تردید مجیدی نیز با این روحیه خوب نمی‌تواند به سادگی از کنار نام کاپیتان تیمش برای مسابقه با سپاهان بگذرد و به احتمال فراوان از تجربه او در دیدار هفته بیست و پنجم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان استفاده خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها