کد خبر : 75497

مهمترین شایعات نقل و انتقالاتی پرسپولیس

مهمترین شایعات نقل و انتقالاتی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد ستاره‌های خود و هم‌چنین جذب برخی بازیکنان است تا فصل آینده تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کند.

به گزارش فارس، در روزهای اخیر نام‌ برخی از بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد و یا بازگشت برخی لژیونرها به این تیم مطرح می‌شد و به همین دلیل مدیران باشگاه پرسپولیس اقداماتی در این خصوص انجام دادند.

میلاد سرلک که قراردادش در پایان فصل با پرسپولیس به پایان می‌رسد یکی از گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد است اما با وجود صحبت‌هایی که در چند وقت اخیر صورت گرفته هنوز این تمدید قرارداد قطعی نیست و باید منتظر روزهای آینده ماند و دید که در نهایت سرلک راضی به تمدید قرارداد با پرسپولیس می‌شود یا نه.

دیگر بازیکنی که پرسپولیسی‌ها علاقه دارند قراردادش را تمدید کند مهدی ترابی است. او که پیش از این، شرط مذاکره را تسویه حساب طلب‌های پیشینش عنوان کرده بود به احتمال فراوان قراردادش را با سرخ‌پوشان به زودی تمدید می‌کند. گفته می‌شود ترابی طی یک هفته تا 10 روز آینده قرارداد جدید خود را با پرسپولیس امضاء‌ خواهد کرد.

دیگر بازیکنی که صحبت از پرسپولیسی‌ شدن او به گوش می‌رسد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی کشورمان که سابقه حضور در این تیم را هم دارد،‌ است. بحث حضور بیرانوند در پرسپولیس بسیار جدی است و در صورتی که شرایط خوب پیش برود، این دروازه‌بان فصل آینده پرسپولیسی‌ خواهد بود.

گمانه‌زنی‌های نقل و انتقالاتی طی این روزها به بالاترین حد خود در رسانه‌ها و فضای مجازی رسیده با مذاکراتی که صورت گرفته تا حدودی رنگ واقعیت به خود گرفت؛ هر چند که به نظر می‌رسد نقل و انتقالات پرسپولیس به همین جا منتهی نمی‌شود و احتمالا باید منتظر اتفاقات دیگر باشیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها