کد خبر : 75472

خطر عدم تمدید برای بازیکن محبوب پرسپولیس

خطر عدم تمدید برای بازیکن محبوب پرسپولیس

با توجه به شرایطی که عیسی آل کثیر به وجود آورده بعید است قرارداد این مهاجم خوزستانی با پرسپولیس تمدید شود.

به گزارش خبرورزشی، در ماه‌های اخیر و با وجود تأیید پزشکان تیم پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی اما آل‌کثیر راضی به انجام جراحی نشد و قصد داشت با شرایط موجود بازی کند که این مسأله با مخالفت کادر فی روبه‌رو شده بود. مهاجم پرسپولیس حتی با رباط پاره در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند ولی یحیی گل‌محمدی اجازه حضور در تمرینات سنگین و فشرده را به این بازیکن نمی‌دهد. حدود ۴ ماه از مصدومیت عیسی می‌گذرد ولی این بازیکن برای انجام عمل جراحی مقاومت زیادی انجام داد.

چه بسا که اگر او همان موقع این کار را می‌کرد، می‌توانست با شروع لیگ جدید بازی کند. لجبازی و البته مشاوره‌هایی که به آل‌کثیر دادند باعث شد تا زمان زیادی را از دست بدهد. همان زمان گفته شد یکی از دلایل ترس عیسی آل‌کثیر از عمل جراحی عدم تمدید قراردادش است اما به تازگی شنیدیم حدود ۲ ماه پیش یحیی گل‌محمدی به عیسی آل‌کثیر گفته است: " به دفتر باشگاه برو، قراردادت را تمدید و سپس برای عمل جراحی زانویت اقدام کن!"

با این وجود مهاجم خوزستانی نافرمانی کرده و حاضر به این کار نشد. یحیی گل‌محمدی به صورت سفت و سخت جلوی این بازیکن ایستاد و اجازه همراهی را به عیسی نداد، آل‌کثیر طی روزهای اخیر تصمیم خود را برای جراحی گرفت و قصد دارد بالاخره زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد. اتفاقی که قطعا به نفع آینده فوتبالی این بازیکن خواهد بود اما...

 

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر به اما و اگر کشیده شده است. یحیی گل‌محمدی هنوز بابت لجبازی، وقت تلف کردن بیهوده و خودداری از عمل جراحی زانو و رباط صلیبی از عیسی آل‌کثیر شاکی است و این احتمال وجود دارد جلوی تمدید قرارداد این مهاجم گرفته شود.

ظاهرا آل‌کثیر می‌خواهد عمل جراحی اش را در کشور قطر انجام دهد. مهاجم پرسپولیس قصد دارد با حضور در کمپ اسپایر که بسیار مجهز و به روز است، زانوی خود را جراحی کند و دوران نقاهت خودش را هم در همان جا پشت سر بگذارد. قرارداد آل‌کثیر در پایان لیگ بیست و یکم با پرسپولیس به پایان می‌رسد ولی تکلیف ماندن یا جدایی این بازیکن هنوز مشخص نیست و حرف آخر را در این زمینه یحیی گل‌محمدی خواهد زد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها