کد خبر : 75470

باز هم یک گلر دیگر به یحیی معرفی شد

باز هم یک گلر دیگر به یحیی معرفی شد

با توجه به خاطرات خوب هواداران پرسپولیس از احمدرضا عابدزاده، حضور احتمالی امیر پسرش می‌تواند خبری خوشایند برای طرفداران این تیم باشد.

به گزارش خبرورزشی، جدیدترین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که امیر عابدزاده دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان نیز برای فصل آینده به باشگاه پرسپولیس معرفی شده است.

این درحالیست که گفته می‌شود گزینه‌های اصلی یحیی گل محمدی برای دروازه پرسپولیس در فصل آینده علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند هستند. دو گلر ملی‌پوشی که روزگار در فوتبال اروپا و پرتغال چندان بروفق مراد آنها نمی‌چرخد و گفته می‌شود احتمال جدایی آنها وجود دارد.

برخلاف علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند، پسر عقاب آسیا شرایط بسیار خوبی در لیگ دسته دوم اسپانیا و تیم پونفرادینا داشته و حتی شنیده می‌شود از لالیگا هم یکی دو پیشنهاد دارد. بنابراین خیلی بعید است امیر عابدزاده اسپانیا را به مقصد ایران و پرسپولیس ترک کند.

 

هر چند با توجه به خاطرات خوب هواداران پرسپولیس از احمدرضا عابدزاده، حضور احتمالی امیر پسرش می‌تواند خبری خوشایند برای طرفداران این تیم باشد.

البته شنیدیم امیر عابدزاده در فصول گذشته هم به پرسپولیس پیشنهاد شده بود که یحیی گل محمدی نپذیرفته بود اما این بار به نظر می‌رسد فرزند ملی‌پوش عقاب آسیا قصد ادامه حضور در فوتبال ارچپا را دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها