کد خبر : 75469

عملیات جیمزباندی در استقلال کلید خورد

عملیات جیمزباندی در استقلال کلید خورد

سرمربی استقلال برای مخفی نگه داشتن تیمش از دید عموم دست به اقدام جالبی در محل تمرین تیمش زده است.

به گزارش ورزش سه ، فرهاد مجیدی همواره برای مخفی نگه داشتن تمرینات تاکتیکی تیمش برنامه ریزی زیادی انجام می‌دهد. سرمربی استقلال در دوره های مختلف حضور در راس کادرفنی این تیم بارها تمرینات و مسابقات دوستانه را پشت درهای بسته برگزار کرده و انتشار تصاویر و اخبار تیم نیز به صورت قطره چکانی و با صلاحدید خود او صورت می‌گیرد.

حتی تصاویر تمرینات استقلال نیز در مقاطع زمانی مختلف فقط در روزهایی که تمرین تاکتیکی خاصی انجام نمی‌شود و آن هم با نظر مستقیم فرهاد مجیدی در اختیار رسانه‌ها و هواداران قرار می‌گیرد.

ایجاد فضای رسانه‌ای کاملا بسته و مخفی نگه داشتن اطلاعات تمرینی و حواشی یکی از حربه های مجیدی در تمام روزهایی است که هدایت استقلال را برعهده داشته است.

 

با این پیش‌فرض بازگشت تمرینات استقلال به مجموعه ورزشی انقلاب یک دغدغه بزرگ برای فرهاد مجیدی ایجاد کرده است. حالا که چمن این مجموعه نسبت به آرارات شرایط بهتری پیدا کرده و رضایت سرمربی از این حیث جلب شده او باید فکری به حال عمومی بودن تمریناتش می‌کرد!

مجموعه انقلاب از یک طرف به درختان فشرده و دیوار منتهی می‌شود اما طرف دیگر آن فضایی باز است. اگرچه در همین طرف فنس کشیده شده و امکان حضور هواداران در زمین چمن به سادگی مهیا نیست اما از پشت فنس ها کاملا دید مناسبی برای افراد مختلف وجود دارد تا به محل تمرین بروند و برنامه های تاکتیکی شاگردان مجیدی را ببینند.

از این رو مجیدی که اعتقاد به مخفی نگه داشتن تیمش در شرایط حساس کنونی دارد، تصمیم جالبی برای زمین چمن مجموعه انقلاب گرفته است. با تصمیم مجیدی و اجرا شدن این تصمیم توسط مدیران باشگاه، دور تا دور زمین چمن انقلاب با پارچه سیاه رنگ پوشانده شده تا عملا امکان بازدید از تمرینات برای هیچ فردی وجود نداشته باشد.

عکس| عملیات عجیب و ضدجاسوسی مجیدی در استقلال/ فرهاد از کی روش الگوبرداری کرد

در جریان دیدار دوستانه استقلال با تیم امیدهای این باشگاه مساله پارچه کشیدن دور زمین تمرین کاملا مشخص شد و تصاویر این بازی و همچنین تصاویر منتشر شده از تمرین امروز استقلال نیز این تصمیم سرمربی را به خوبی نشان می‌دهد.

نکته قابل توجه این است که چنین اتفاقی در گذشته توسط کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران اجرا شد؛ سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی وقتی تیم ملی در قطر و در کمپ اسپایر اردو زده بود، تصمیم گرفت دور تا دور زمین تمرین را با پارچه مشکی بپوشانند و تیمش از دید عموم پنهان شود و بتواند به راحتی تاکتیک هایش را اجرا کند.

حالا فرهاد مجیدی که تیمش در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ 6 امتیاز از پرسپولیس(تیم دوم جدول) بیشتر دارد، هرگز دوست ندارد جام قهرمانی را از دست بدهد و به همین خاطر همچنان در نظر دارد تا به دور از حواشی و فضای رسانه‌ای کارش را جلو ببرد تا به مقصود بزرگ خود و تیمش دست پیدا کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها