کد خبر : 75465

یک اظهارنظر عجیب درباره سن سید جلال

یک اظهارنظر عجیب درباره سن سید جلال

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در خط دفاع نیاز به تقویت دارد.

به گزارش ایسنا، پایان رافت ، درباره شرایط پرسپولیس اظهار کرد: شرایط به گونه‌ای است که پرسپولیس در فاصله ۶ امتیازی استقلال قرار دارد. هر دو تیم از جام حذفی کنار رفته‌اند و الان تمرکز هر دو تیم روی لیگ است. پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و می‌خواهد خودش را به صدر جدول برساند و قهرمان شود. قطعا ۶ بازی آینده پرسپولیس و استقلال سخت خواهد بود چون هر دو تیم برای برد به میدان می‌روند. فراموش نکنید استقلال هم کار سختی برای حفظ فاصله خود با پرسپولیس دارد. در این بین هواداران هم به تیم انرژی می‌دهند تا ان‌شاءالله پرسپولیس قهرمان شود.

او در ادامه درباره خریدهای پرسپولیس هم گفت: در نیم فصل، پرسپولیس احمد گوهری را جذب کرد و باید قبول کنیم که هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است. بازی در پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت است. پرسپولیس درون دروازه به یک دروازه‌بان شش دانگ نیاز دارد. حامد لک در اوایل حضورش در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت اما گذشت زمان و شیطنت برخی باعث شد لک به حاشیه برود. لک باید بداند در کجا بازی می‌کند و به تیمش کمک کند.

وی درباره تغییرات پرسپولیس در خط دفاع هم گفت: شاید بتوان گفت گل‌محمدی تیم‌های حریف را آنالیز می‌کند و بر اساس آن آنالیزها ترکیب خط دفاع را می‌چیند. شاید هم چون سن سیدجلال حسینی بالا رفته، کادر فنی سعی می‌کند از نفرات دیگر استفاده کند. علی نعمتی و فرشاد فرجی و وحدت‌ هنانوف بازیکنان با کیفیتی هستند اما فوتبال، بازی اشتباهات است و گاهی بازیکن دچار اشتباه می‌شود. با همه این شرایط نمی‌توان به طور دقیق گفت که چرا گل‌محمدی تا این اندازه در ترکیب خط دفاع تیمش تغییر ایجاد می‌کند. پرسپولیس برای سال آینده باید کیفیت خط دفاع و دروازه را بالا ببرد تا بتواند به روند قهرمانی‌هایش ادامه دهد.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس با وجود اختلاف ۶ امتیازی با استقلال هم گفت: فوتبال ورزشی است که نمی‌شود آن را پیش‌بینی کرد و بازیکنان اشتباه می‌کنند. تجربه من می‌گوید تیم‌ها اشتباه می‌کنند و امتیاز از دست می‌دهند. قطعا اگر تیم‌ها برنامه مناسبی نداشته باشند در اواخر لیگ دچار مشکل می‌شوند. با این حال پرسپولیس نباید به نتایج دیگر تیم‌ها توجه کند و باید به فکر این باشد که فقط بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارد تا در پایان فصل شانس قهرمانی داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها