کد خبر : 75439

ماجرای پیچیده بازگشت مدافع استقلال | مردامند می آید نمی آید!

ماجرای پیچیده بازگشت مدافع استقلال | مردامند می آید نمی آید!

ماجرای مرادمند و استقلال هم به قصه هزار و یک شب شبیه شده است.

به گزارش ایران ورزشی، هر روز این ماجرا به روایت خاصی تعریف و تعبیر می‌شود و هر کدام از طرفین از زبان خود این داستان و ماجرا را تعریف می‌کنند، اما استقلالی‌ها قصد دارند تا پایان فصل جاری این قصه را هر روز برای هواداران خود به سبک خودشان بازگو کنند و قهرمان این قصه که همانا مرادمند (سرباز ملوان) است در این داستان بزودی به تیم خود بر می‌گردد، اما بر خلاف ادعای راوی داستان (استقلالی‌ها) قهرمان این داستان که خود مرادمند باشد مدعی است که سرباز ملوان است و اصلاً قرار نیست به استقلال برگردد ولی پافشاری خود استقلالی‌ها به بازگشت این بازیکن هواداران را دچار سرگیجه کرده است.

هر بار این داستان با تکذیبیه خود مرادمند به پایان می‌رسد و پرونده بازگشت او بسته می‌شود، اما دوباره باشگاه استقلال روایتگر داستان دیگری است. در فصل جاری به‌دلیل عملکرد خوب حسینی به همراه دو مدافعی که از استقلال رفتند باعث شد تا رکورد بهترین خط دفاع لیگ به استقلال اختصاص پیدا کند اما مدافعان ستاره استقلال به خاطر خدمت سربازی به تیم ملوان رفتند و از چندی پیش دیگر در کنار تیم استقلال نبودند.

از زمانی که مرادمند و یزدانی رفته‌اند استقلالی‌ها وانمود می‌کنند مرادمند به استقلال برمی‌گردد؛ هر چند که این بازیکن هر بار مخالف استقلالی‌ها صحبت کرده و تمایلی به بازگشت ندارد. بعید به نظر می‌رسد مرادمند که در شرایطی خاص استقلال را ترک کرد حاضر به بازگشت شود. استقلالی‌ها مجبور هستند با همان بضاعتی که دارند به کار خود تا آخر فصل ادامه دهند و نباید هواداران را الکی با وعده‌هایی که عملی نمی‌شود فریب دهند. استقلال شش بازی حساس در پیش دارد و روی کاغذ هر شش تیمی که مقابل استقلال قرار می‌گیرد می‌تواند یقه این تیم را گرفته و جلوی پیروزی این تیم را بگیرد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها