کد خبر : 75406

این حرکت حامد لک دل گل محمدی را برد + عکس

این حرکت حامد لک دل گل محمدی را برد + عکس

دروازه‌بان پرسپولیس از امروز دوباره به تمرینات گروهی سرخ‌پوشان بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک که از روز چهاردهم فروردین‌ماه دور از تمرینات گروهی پرسپولیس بود و طی ۲۰ روز اخیر به‌صورت انفرادی زیر نظر یکی از مربیان این تیم به تمرین می‌پرداخت، از امروز جمعه دوباره به تمرینات گروهی سرخ‌پوشان بازگشت.

دروازه‌بان پرسپولیس که در جریان دیدار سرخ‌پوشان مقابل تیم امید ایران یکی از سه گل تیمش را دریافت کرد و با وجود واکنش‌ها و نمایش خوبی که داشت، در نهایت بخاطر مجادله لفظی با یکی از مربیان از حضور در تمرینات منع شده بود، از امروز دوباره به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بازگشت.

حامد لک که سال گذشته ۱۷ کلین‌شیت در ۲۷ مسابقه لیگ برتر برای پرسپولیس داشت، در این فصل طی ۲۴ هفته سپری شده، ۱۸ بازی انجام داده که توانسته ۸ کلین‌شیت کند ولی امیدوار است حالا در بازگشت به تمرینات گروهی سرخ‌پوشان این آمار را تا پایان لیگ برتر بهبود ببخشد و با شرایط خوبی فصل را تمام کند.

این دروازه‌بان که هجمه زیادی طی هفته‌های اخیر متحمل شد و نسبت به آنها سکوت کرده بود، یک روز پس از تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل نفت مسجدسلیمان، با نظر یحیی گل‌محمدی دوباره به تمرینات سرخ‌پوشان بازگشته تا در صورت صلاحدید سرمربی این تیم دوباره به میدان برود.

حامد لک در تمرین امروز پرسپولیس نشان داد همچنان آمادگی بدنی‌اش را در مدت دوری از تمرینات گروهی حفظ کرده و با شیرجه‌های بلند در تمرین سرخ‌پوشان خودی نشان داد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها