کد خبر : 75401

نتیجه عملکرد ناامیدکننده گوهری

نتیجه عملکرد ناامیدکننده گوهری

مربیان پرسپولیس و حتی کادرفنی نفت مسجد سلیمان باور نمی‌کردند دروازه‌بان فیکس مدافع عنوان قهرمانی در یک بازی دوستانه و بی‌اهمیت این همه پراشتباه نشان دهد.

به گزارش خبرورزشی، احمد گوهری دروازه‌بان نسبتا جوان پرسپولیس در دیدار دوستانه اخیر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشت.

این دروازه‌بان که پس از اخراج حامد لک از پرسپولیس به شکلی غیر منتظره گلر اول تیمش شده بود در این دیدار تدارکانی دو گل خیلی بد خورد. احمد گوهری یک گل عجیب از روی ضربه ایستگاهی خورد که حیرت همه همبازیانش را به دنبال داشت.

او پیش از اتمام نیمه اول بازی دوستانه نیز گل دیگری دریافت کرد تا یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس را کاملا ناامید کند. این در حالی‌ست که داوود فنایی پیش از این در جمعی دوستانه اعلام کرده بود در غیاب حامد لک تا پایان فصل با احمد گوهری ادامه می‌دهد و ترسی نیز از بابت غیبت گلر اول تیمش ندارد اما احمد گوهری در بازی مقابل استقلال و هوادار، به ویژه روز شکست و حذف پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک متزلزل نشان داد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

 

شاید بدترین بازی احمد گوهری همین دیدار دوستانه با نفت مسجد سلیمان بوده باشد. او در این بازی تدارکاتی آن هم برابر تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان با استرس فراوان حاضر شد! مربیان پرسپولیس و حتی کادرفنی نفت مسجد سلیمان باور نمی‌کردند دروازه‌بان فیکس مدافع عنوان قهرمانی در یک بازی دوستانه و بی‌اهمیت این همه پراشتباه نشان دهد. شاید همین عملکرد بسیار ضعیف احمد گوهری باعث شد یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس تصمیم به بازگشت حامد لک بگیرند. پرسپولیس ۶ بازی حساس م مهم در ادامه مسابقات لیگ برتر پیش رو داشته و باید حداکثیر امتیازات را جمع آوری کند.

داوود فنایی نیز که حامی اصلی احمد گوهری بوده و تصور می‌کرد پس از اخراج حامد لک این دروازه‌بان بتواند به راحتی جای خالی او را پُر کند حالا متوجه خیلی چیزها شده است. احمد گوهری در نقل و انتقالات زمستانی با تلاش فراوان قرارداد خودش را فسخ کرد تا به پرسپولیس ملحق شود. او خیلی زود به دلیل اتفاقات غیرقابل تصور و حاشیه‌ای میان حامد لک و مربیان پرسپولیس تبدیل به گلر اول تیمش شد اما نتوانست از این فرصت بادآورده به خوبی استفاده کند.

به نظر می‌رسد با این وضعیت و درصورت ادامه ناکامی و اشتباهات احمد گوهری در بازی‌های پرسپولیس شاید او درپایان فصل مجبور به خداحافظی با این تیم شود!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها