کد خبر : 75377

2 گزینه پرسپولیس برای جذب مهاجم یکی لژیونر یکی از لیگ داخلی

2 گزینه پرسپولیس برای جذب مهاجم یکی لژیونر یکی از لیگ داخلی

شنیده‌ها حاکی از این است که اولویت سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده جذب بازیکن سابق استقلال نیست.

به گزارش خبرورزشی، طی روزهای اخبر خبرهایی در خصوص لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی منتشر شده است. در این لیست نام چندلژیونر فوتبال ایران هم مطرح شده که خبرساز ترین آنها حضور کاوه رضایی در میان بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی است. بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد و البته پیش از این شاگرد سرمربی پرسپولیس هم بوده است.

با این حال شنیده ها حاکی از این است که اولویت سرمربی پرسپولیس برای فصل آینده جذب این بازیکن نیست و گل محمدی و مدیران پرسپولیس به دنبال بازگرداندن علی علیپور هستند. مهاجمی که در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و سرخ ها به دنبال این هستند تا او را راضی به بازگشت به تیم سابقش کنند.

اما پرسپولیس حتی در صورت جذب علیپور به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم دیگر هم خواهد بود. با توجه به مصدومیت آل کثیر یحیی گل محمدی تصمیم دارد تا از میان بازیکنان داخلی یک مهاجم اثرگذار به خدمت بگیرد که گزینه سرمربی سرخ ها پیمان بابایی مهاجم تراکتور است.

پرسپولیس در صورتی که موفق به جذب این ۲ بازیکن شود سراغ گزینه دیگری در خط حمله نخواهد رفت. گل محمدی امیدوار است با بهبود شرایط مالی تیمش در تابستان پیش رو گزینه های مد نظرش را جلب کند و به نظر می رسد این بار از اولویت های خود نخواهد گذشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها