کد خبر : 75337

وریا غفوری به دنبال یک پایان دراماتیک در استقلال؟

وریا غفوری به دنبال یک پایان دراماتیک در استقلال؟

وریا غفوری کاپیتان استقلال، سال های پایانی فوتبالش را سپری می کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ پایان خوش و توام با قهرمانی با لباس تیم های محبوب، یکی از رویاهایی است که برای کمتر فوتبالیستی محقق می شود. بازیکنان بزرگی در سراسر دنیا بوده اند که موفق نشده اند در پیراهن تیم محبوب خود خداحافظی کنند. مطمئنا اگر این خداحافظی با پیراهن تیم محبوب، توام با قهرمانی باشد، می تواند یک پایان فراموش نشدنی برای دوران پر افتخار یک ستاره باشد.

به نظر می رسد این همان داستانی است که وریا غفوری، کاپیتان استقلال به دنبال آن باشد. فرمانده آبی ها در سال های اخیر، یک کاپیتان تمام عیار برای استقلال بوده و حالا در فصلی که این تیم بدون شکست، به سمت قهرمانی حرکت می کند، یکی از بازوان مجیدی برای موفقیت است.

اگر چه در این فصل وریا کمتر به میدان رفته و روزهای پر نوسانی داشته اما نقش بی بدیلی در رختکن استقلال دارد و حالا به نظر می رسد در آستانه ۳۵ سالگی، او می تواند یک پایان دراماتیک برای فوتبالش رقم بزند.

قهرمانی در پایان فصل و بالا بردن جام قهرمانی، توام با خداحافظی با پیراهن استقلال می تواند یک نقطه پایان دلچسب برای ستاره استقلال باشد که باید دید وریا به این امر عمل می کند یا همچنان قصد دارد فوتبالش را ادامه دهد؟

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها