کد خبر : 75294

علت کم بازی دادن یحیی به بهترین گلزن پرسپولیس

علت کم بازی دادن یحیی به بهترین گلزن پرسپولیس

مهدی عبدی در این فصل با 7 گل فعلا بهترین گلزن پرسپولیس است اما سرمربی تیم در هفته های اخیر بسیار کم به او بازی می دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس در چند فصل اخیر گل های بسیار مهمی را برای این تیم به ثمر رسانده است. گلزنی در دربی و حساس ترین مسابقات آسیایی، تجربه بزرگی برای مهدی عبدی بوده و این بازیکن را به یک مهاجم گلزن و مطرح در فوتبال ایران تبدیل کرد.

عبدی همین حالا هم بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل محسوب می شود، با این حال در چند وقت اخیر این بازیکن افت محسوسی کرده و بعد از پیوستن شیرزود تمیروف هم به یک بازیکن نیمکت نشین در اکثر بازی ها تبدیل شده است.

خیلی ها معتقد بودند، با توجه به مهاجمانی که در ترکیب پرسپولیس حضور دارند، عبدی هم فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند و هم عملکرد بهتری از خودش به نمایش بگذارد. اتفاقی که تا اینجا رخ نداده و عبدی انتظارات را بر آورده نکرده است.

شنیده ها از تمرینات پرسپولیس حاکی از آن است که کادرفنی این تیم هم از عملکرد و نوع تمرین کردن عبدی رضایت کافی را ندارند و انتظارات از این بازیکن جوان و آینده دار خیلی بیشتر از این است. یحیی گل محمدی که در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرد، عبدی مثل پسرش است، حالا از نحوه عملکرد او رضایت کافی را ندارد و باید فکری به حال بازگرداندن این بازیکن به فرم ایده آل کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها