کد خبر : 75289

اسلحه یحیی برای 6 بازی پایانی لیگ

اسلحه یحیی برای 6 بازی پایانی لیگ

از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد سیامک نعمتی با روحیه و انگیزه خاصی کار می کند و یکی از آماده ترین بازیکنان این تیم محسوب می شود.

به گزارش خبرورزشی- این در حالیست که سیامک نعمتی مدت‌هاست به دلیل مصدومیت و این اواخر عمل جراحی فتق خود نتوانسته است در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته و به تیمش کمک کند.

نعمتی که در دوران برانکو از پیکان راهی پرسپولیس شد، خیلی زود خودش را به مرد کروات سرخپوشان ثابت کرد. از آن به بعد، نعمتی پایه ثابت تاکتیک‌های تیمی بود. گاهی حتی پایش را فراتر می‌گذاشت و در نقش آچار فرانسه زخم‌های فقدان بازیکن را پوشش می‌داد. گاهی در خط حمله و گاهی هم در خط دفاع. شاید حتی اوج هنر او را در لیگ قهرمانان آسیا در پست دفاع راست بدانیم. جایی که بی‌شک یکی از بهترین‌ها بود و تجربه تلخ هواداران پرسپولیس را از عدم موفقیت در جذب دانیال اسماعیلی فر جبران کرد.

شماره ۸۸ پرسپولیس آذرماه سال ۱۳۹۹ قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد و این خبربسیار خوبی برای هواداران این تیم بود. سیامک نعمتی همچنین مورد توجه دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود و همه چیز برای این بازیکن خوب پیش می‌رفت تا اینکه این‌هافبک تکنیکی، شوت زن، جنگنده و خلاصه همه فن حریف مصدوم شد. مصدومیت از ناحیه کتف و آسیب دیدگی‌های بعدی هم سیامک نعمتی را از تیم ملی جدا کرد و هم اجازه نداد این بازیکن کلیدی در خدمت تیم باشگاهی خودش پرسپولیس باشد.

 

حالا آمادگی سیامک نعمتی در تمرینات پرسپولیس می‌تواند بهترین خبر ممکن برای یحیی گل محمدی و مربیان این تیم باشد.کم نیستند کسانی که معتقدند غیبت این‌هافبک چند منظوره، کلیدی و گلزن یکی از عوامل اصلی نزول پرسپولیس در فصل جاری بوده است. بازیکنی که در زمان برانکو با گل حساس و زیبای خودش به السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، پرسپولیس را به فینال آسیا رساند.

در غیاب سیامک نعمتی باشگاه پرسپولیس اقدام به خرید رامین رضاییان کرد اما این تیم هرگز نتوانست در سمت راست خود زوج مورد نظرش را پیدا کند.

رضاییان گاهی با وحید امیری، گاهی با امید عالیشاه و زمانی هم احسان پهلوان بازی کرد و حتی مهدی ترابی نیز در این جناح به میدان رفت اما به نظر می‌رسد گمشده پرسپولیس و یحیی گل محمدی همین سیامک نعمتی باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها