کد خبر : 75242

مشاوره با بهترین کیل دنیا درباره پرسپولیس

مشاوره با بهترین کیل دنیا درباره پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس از صحبت با «بهترین وکلای دنیا» برای دفاعیه سرخ‌پوشان در دادگاه عالی ورزش صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مقابل باشگاه پرسپولیس حضور یافت و در مورد حضور ابراهیم شکوری گفت: ایشان اسنادی را داشتند که می‌خواستند ارائه کنند و حسابی که در باشگاه برایشان باز مانده بود و از دوره خودشان هم بود؛ ببندند. به هر جهت از مالی و ذی‌حساب خواستم که باتوجه به ادعای آقای شکوری، اگر این مبلغ قبلا پرداخت شده، مشکلش را حل کنند.

وی در مورد پرونده بوژیدار رادوشویچ و استیناف خواهی در دادگاه عالی ورزش عنوان کرد: ما شرح تفصیلی حکم را خواستیم چون مبلغ حکم زیاد است. بعد از شرح تفصیلی مشخص خواهد شد چه بخشی از دفاع ما را قبول کردند و چه بخشی را نه. من امروز با بهترین وکلای دنیا صحبت کردم از فیفا و ای‌اف‌سی که غیرایرانی هم هستند تا بتوانیم از منافع باشگاه و ملت دفاع کنیم تا اگر به‌خاطر بدتدبیری و بی‌تدبیری به اینجا کشیده شده، باشگاه بیش از این متضرر نشود. به هر حال ۲۵ میلیارد پول مفت است که باید بدهیم و باید تا جایی که امکان دارد از حقمان دفاع کنیم و نگذاریم حق پرسپولیس ضایع شود.

او در مورد پرداختی از طریق صادق محرمی اظهار داشت: مبلغی که به ایشان داده بودند را هم آقای صادق محرمی نامه دادند و هم چک باشگاه مبین است که بابت پول آقای رادوشویچ است. همه این‌ها اسنادش موجود است و باید منتظر شرح تفصیلی بمانیم تا ببینیم کدام بخش را قبول کردند و کدام بخش را خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها