کد خبر : 75200

هشدار پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی این بازیکن

هشدار پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی این بازیکن

مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که قرارداد آنها در پایان فصل با پرسپولیس به اتمام می رسد اما هنوز قراردادش تمدید نشده است.

به گزارش خبرورزشی- عباس آقایی یکی از ستاره های پرسپولیس در لیگ هفتم در این رابطه هشدار می دهد که جدایی مهدی ترابی می تواند خیلی تلخ باشد.

تازه ترین صحبت های " خبرورزشی" با عباس آقایی را می توانید در ادامه بخوانید.

یکی از نگرانی های هواداران پرسپولیس در حال حاضر عدم تمدید قرارداد بهترین پاسور این تیم درلیگ یعنی مهدی ترابی است. نظری در این رابطه ندارید؟

 مهدی ترابی یک بازیکن معمولی برای پرسپولیس نیست. او به طور مداوم عملکرد خوبی در پرسپولیس دارد و ستاره این تیم لقب گرفته است. جدایی احتمالی چنین بازیکنی تبعات تلخی در آینده برای این تیم خواهد داشت.

 ولی ظاهرا مهدی ترابی هم شروطی گذاشته که ...

 چه شروطی؟

حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از گذشته طلب دارد و همچنین خواسته است دو سوم از مبلغ قرارداد فصل جاری اش نیز پرداخت شود تا پای میز مذاکره بنشیند؟

 به نظر من شروط سنگینی نیست. شما در دنیای فوتبال و تیم های صاحب نام هم می بینید یک بازیکن ستاره یا مطرح درخواست هایی از باشگاه دارد. یکی دستمزد بیشتر می خواهد یا دیگری تقاضای تمدید قراردادش با شرایط ویژه را دارد. مهدی ترابی هم طلب خودش یا پول قرارداد فصل جاری را می خواهد اما من یک سئوالی دارم.

 بفرمایید؟

پرسپولیس چقدر باید هزینه کند تا در صورت جدایی احتمالی مهدی ترابی یک بازیکن در سطح او پیدا کند؟

 خیلی!

 تازه شاید آن بازیکن گرانقیمت در پرسپولیس جواب ندهد. بازیکنان بزرگی را می شناسم که نتوانستند در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند و ناکام شدند. این در حالی است که مهدی ترابی در پرسپولیس امتحان خودش را پس داده است. او ۹ پاس گل داده و گل های حساسی هم زده است. در دو، سه فصل اخیر هم نشان داده سبک بازی اش به درد این تیم می خورد.

 شما اگر جای رضا درویش بودید چه می کردید؟

 معطل نمی کرد و همین فردا با مهدی ترابی تمدید می کردم. برآورده کردن شروط ترابی آن قدرها هم سخت نیست و باید فکرش را بکنیم که فردا روز او مثل احمد نوراللهی و محمد حسین کنعانی زادگان، پرسپولیس را ترک نکند! جدایی احتمالی مهدی ترابی هم تبعات تلخی برای پرسپولیس خواهد داشت و دوستان باید کاملا به هوش باشند.

 به نکته خوبی اشاره کردید. جدایی نوراللهی و کنعانی زادگان چقدر به پرسپولیس لطمه زد؟

آنچه عیان است چه حاجت به بیان است اما من به این دو بازیکن حق می دهم. هر کسی حق دارد به فکر آینده اش باشد. چند سال بعد که این بازیکنان بازنشسته شوند و نتوانند فوتبال بازی کنند هیچ کس سراغ آنها را نمی گیرد. فوتبال شغلی دائمی نیست...

 اما بعد از بازنشستگی هم می توان مربیگری کرد؟

 شما خودتان بگویید چند درصد بازیکنان بازنشسته مربی یا مدیرمی شوند؟ درصد آن خیلی کم است. بنابراین یک بازیکن حق دارد در دوران بازی و زمانی که خواهان دارد به فکر آینده اش باشد. فوتبالیست های زیادی را می شناسم که اسمشان را تریلی نمی کشید اما الان کجا هستند؟ باشگاه یا همه آنها را فراموش کرده اند. کسانی که با فوتبال خود هزاران تماشاگر را به ورزشگاه می کشاندند و القاب بزرگی را یدک می کشیدند اما امروز متأسفانه لنگ خرج و مخارج روزمره خود هستند.

 بگذریم! تمرینات پرسپولیس مجددا استارت خورد. فکر می کنید مهم ترین اقدام کادرفنی در این مقطع چه می تواند باشد؟

یحیی گل محمدی و دستیارانش به اندازه کافی تجربه دارند و خوب می دانند این تیم به چه چیزی نیاز دارد.

 ولی نظر شما را می خواستیم بدانیم؟

من به عنوان یک تماشاگر یا هوادار پرسپولیس معتقدم مهم ترین مسئله روحی و روانی و انگیزشی است. بازیکنان و به ویژه نزدیکان تیم نباید امید خود را از دست بدهند و باید با تمام وجود تک تک بازی ها را ببرند.

 وضعیت استقلال پس از حذف از جام حذفی را چطور ارزیابی می کنید؟

 فوتبال همین است. جام حذفی جام شگفتی هاست و شما دیدید هم استقلال و هم پرسپولیس حذف شدند. در تمام دنیا همین است که تیم های کم نام و نشان تر برای غول کشی و شگفتی سازی به این رقابت ها می آیند. شاید حذف استقلال به نوعی فشارها را از روی پرسپولیس کم کرد و امید بیشتری برای ادامه مسابقات لیگ برتر به این تیم داد. در ادامه فصل هم هر تیمی کمتر اشتباه کند و دقیق تر باشد می تواند قهرمان لیگ برتر شود. بچه های پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارند به شرط آن که با امیدی فراوان ۶ بازی باقی مانده را پشت سر بگذارد. هر بازی حکم فینال را دارد و این تیم باید از دیدار با پیکان محکم و با تمام قدرت بازی و حداکثر امتیازات را جمع آوری کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها