کد خبر : 75187

پایان لجبازی بازیکن پرسپولیس؟

پایان لجبازی بازیکن پرسپولیس؟

عیسی آل‌کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس ظاهراً بالاخره راضی شده تا تن به عمل جراحی بدهد و بعد از عمل برای فصل بعد برگردد.

به گزارش ایران ورزشی، عیسی در بازی هفته چهاردهم لیگ برتر این فصل مقابل شهر خودرو در مشهد مصدوم شد اما بعد از مراجعه به چند پزشک جراح و با اینکه ‌ام‌آر‌آی نشان می‌داد از ناحیه رباط صلیبی زانو دچار پارگی شده تن به جراحی داد و نزد پزشکان متعدد رفت.

سرانجام در دزفول یک پزشک سنتی به او اعلام کرد رباطش پاره نشده و می‌تواند با همان زانو به فوتبالش ادامه دهد. آل‌کثیر هم با حضور در تمرینات این مسأله را به کادر فنی انتقال داد اما یحیی راضی نشد. عیسی نزدیک به دو ماه را با این موضوع دست و پنجه نرم کرد اما هر چه گفت گل‌محمدی قبول نکرد ضمن اینکه با ثبت حرکات او در جی‌پی‌اس مشخص می‌شد این بازیکن در چرخش‌ها دچار مشکل است.

بعد از اینکه او حدود 100 روز را از دست داده، حالا و بعد از مشورت با چند دوست و پزشک تصمیم گرفته تن به جراحی دهد. قرار بود او از شهرش به تهران بیاید اما به قطر رفته تا در کمپ مجهز اسپایر جراحی شود. با این حال او حدوداً چهار ماه را از دست خواهد داد و بعد از این حداقل شش ماه زمان می‌خواهد تا آماده شود و از آنجایی که فصل بعد لیگ برتر مردادماه انجام خواهد شد شاید مقطع دو ماهه لیگ قبل از جام جهانی را هم از دست بدهد و بعد از جام جهانی آماده بازی شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها