کد خبر : 75134

خط دفاع استقلال برابر سپاهان لرزان شد / مساله فقط غیبت داسیلوا نیست

خط دفاع استقلال برابر سپاهان لرزان شد / مساله فقط غیبت داسیلوا نیست

حال و هوای استقلال بعد از شکست در جام حذفی هیچ تعریفی نداشته اما یک پیروزی بزرگ مقابل سپاهان می‌تواند طراوت تازه‌ای به فضای استقلال ببخشد.

به گزارش ایران ورزشی، استقلال اما در شرایطی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد که در خط دفاع قطعاً با تغییراتی روبه‌رو خواهد شد. داسیلوا در این بازی به‌دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با پیکان نمی‌تواند مقابل سپاهان قرار بگیرد. غیبت این بازیکن سبب می‌شود فرهاد مجیدی از محمد دانشگر در قلب دفاع استفاده کند. اما مسأله استقلال فقط غیبت داسیلوا نیست.

عارف غلامی دیگر مدافع استقلال که به‌دلیل جدایی آغاسی، مرادمند و یزدانی فرصت بازی یافته تا به امروز نتوانسته نمایش اطمینان بخشی داشته باشد. غلامی در بازی با نساجی خالق یک خطای آشکار روی اسلامی بود که از چشم داور دور ماند وگرنه ممکن بود با اعلام ضربه پنالتی به سود نساجی پیش از پایان بازی در وقت قانونی، استقلال بازنده میدان را ترک کند.

غلامی به طور کلی در جا‌گیری اشکالات عدیده‌ای دارد و علاوه بر آن از سرعت بسیارکمی برخوردار است و روی فرارهای بازیکنان حریف جا می‌ماند. در ترکیب سپاهان نیز به وفور از این دست بازیکنان یافت می‌شود و اگر غلامی در آن میدان نیز مسئولیت‌پذیری اندکی داشته باشد، استقلال با بحران مواجه خواهد شد.

با این حال اما مجیدی چاره‌ای جز میدان دادن به این بازیکن ندارد و شاید تنها راه حل برای کاستن از اشتباهات انجام تمرینات در روزهای آتی به جهت افزایش هماهنگی باشد. البته راه دیگری هم پیش روی سرمربی استقلال قرار دارد تا معمای خط دفاع خود را در بازی با سپاهان حل کند.

مجیدی می‌تواند از روزبه چشمی هم استفاده کند. هر چند که سرمربی استقلال ترجیح می‌دهد بیشتر از این بازیکن در خط میانی بازی بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها