کد خبر : 75131

باشگاه پرسپولیس جواب شکوری را داد

باشگاه پرسپولیس جواب شکوری را داد

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات ابراهیم شکوری پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، عرضه سهام پرسپولیس در بورس با یک نکته عجیب، مبنی بر بدهی حدود 800 میلیون تومانی معاون ورزشی سابق پرسپولیس، ابراهیم شکوری به این باشگاه همراه شد که چند بار با واکنش او مواجه شده بود.

حالا که ماجرای حکم بوژیدار رادوشوویچ در کمیته انضباطی فیفا مطرح شده، ابراهیم شکوری این بار سندی را منتشر کرده و ادعا داشته که «18 هزار یورو از حساب شخصی به رادوشوویچ» پرداخت کرده است.

ساعاتی پس از این ادعا باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای را منتشر کرده و خواستار «ارائه اسناد مثبت» از سوی معاون ورزشی سابق این باشگاه شده تا رفع اتهام صورت بگیرد.

در بیانیه پرسپولیس آمده است: محاسبات مالی بر اساس اسناد موجود صورت می‌گیرد. در این مورد نیز گزارش امور مالی و ذیحسابی باشگاه موید این نکته است که معاون اجرایی باشگاه بدهکار شده‌اند. این فرایند ممکن است در هر مجموعه‌ای یا برای هر فردی حادث شود که با ارائه اسناد مثبته و بررسی آن‌ها قابل حل خواهد بود. در این ارتباط هم قطعا باشگاه از این امر استقبال می‌کند.

سرخ‌ها همچنین از برگزاری یک جلسه با شکوری پرده برداشتند که موضوع بدهی در آن «محرز» شده بود: جلسه‌ای هم در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ با حضور آقای شکوری برگزار و ضمن محرز شدن بدهی، از سوی ایشان اعلام گردید که اسناد مرتبط را در اختیار دارند و مقرر شد برای بررسی ارائه نمایند.

در پایان این بیانیه نیز آمده: چنانچه اسنادی که عنوان شد ارائه شوند و قابل تایید باشند، قطعا از سوی امور مالی و ذیحسابی لحاظ خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها