کد خبر : 75124

ستاره پرسپولیس جانشین ستاره استقلال می شود؟

ستاره پرسپولیس جانشین ستاره استقلال می شود؟

خبرهای واصله حکایت از آن دارد که یک تیم اماراتی پیشنهاد خوب و وسوسه کننده‌ای به مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیس ارائه داده است.

به گزارش خبرورزشی، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تیم اماراتی خواهان مهدی ترابی، الشباب الاهلی است و بعید نیست به زودی شماره ۹ پرسپولیس به دوست صمیمی‌خودش احمد نوراللهی ملحق شود!

پیش از این نوشته بودیم مهدی ترابی از باشگاه خواسته است طلبش را بپردازد اما مدیران پرسپولیس به او فقط وعده داده‌اند. شماره ۹ برای تمدید قراردادش با پرسپولیس نیز شرط پرداخت دو سوم از مبلغ قرارداد فصل جاری اش را گذاشته که این یکی هم عملی نشده و احتمالا به این زودی نخواهد شد. بنابراین محتمل است مهدی ترابی بخواهد تصمیم جدیدی بگیرد. گرچه این هافبک سرعتی و تکنیکی خاطره خوبی از بازی در قطر و لیگ‌های عربی ندارد اما شاید در آن مقطع مصدومیت و بدشانسی گریبانگیر او شد.

حالا می‌تواند امارات مقصد جدید و خوبی برای مهدی ترابی باشد اما شاید خبر جالب‌تر این باشد که شنیدیم مهدی ترابی احتمالا جانشین مهدی قایدی در تیم شباب الاهلی خواهد شد!

 

ستاره فصل گذشته استقلال این روزها شرایط خوبی در کشور امارات ندارد. قایدی که در ابتدای فصل از استقلال جدا شد و به تیم الاهلی امارات پیوست امیدی زیادی داشت تا با درخشش در این تیم به فوتبال اروپا راه یابد. مهاجم بوشهری سابق استقلال برخلاف روزهای خوب ابتدای فصل در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار نیست و بیشتر مواقع به عنوان یار تعویضی به بازی می‌آید. مدتی می‌شود که او به بازی هم گرفته نمی‌شود و خبری از حضورش در ترکیب اصلی نیست. این درحالی است که همبازی ایرانی او احمد نوراللهی پس از پشت سرگذاشتن دوران گذار و اولیه حضور در لیگ امارات به یکی از مهره‌های اصلی و کلیدی مهدی علی سرمربی ایرانی شباب الاهلی تبدیل شده است. به نظر می‌رسد مشکلات شخصی و حاشیه ای روی عملکرد مهدی قایدی استعداد بی بدیل ایرانی در امارات سایه انداخته باشد. او در ۱۸ بازی لیگ امارات، فقط در ۴ گل و ۳ پاس گل تاثیر گذشته و در ۹۶۱ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است که برابر است با نیمی‌از دیدارهای الاهلی! در وصف شرایط و اوضاع قایدی همین بس که او در برخی از دیدارها تبدیل به بازیکنی شده که گاهی برای اتلاف وقت تعویض می‌شود و در برخی از دیدارها ۴، ۹ و ۱۳ دقیقه به میدان رفته است.

جدایی احتمالی مهدی ترابی می‌تواند بدترین خبرممکن برای یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس باشد. به نظر می‌رسد رضا درویش و دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس هرچه زودتر برای تمدید قرارداد ستاره خط میانی خود اقدام کنند. چه بسا فردا بسیار دیر باشد. به هر حال از ما گفتن بود!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها