کد خبر : 75096

عکس یادگاری برش خورده مدیرعامل پرسپولیس حاشیه ساز شد + عکس

عکس یادگاری برش خورده مدیرعامل پرسپولیس حاشیه ساز شد + عکس

هر حرکتی از سوی مدیران ، بازیکنان و حتی اعضای نزدیک به استقلال و پرسپولیس می تواند برداشت هایی در میان هواداران داشته باشد و حتی مورد استفاده نادرست صفحات فوتبالی در اینستاگرام قرار بگیرد.

نمونه اش هم عکسی از رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و علیرضا حقیقی که این شایعه را به راه انداخت که مدیرعامل پرسپولیس با علیرضا حقیقی مذاکره کرده است.

جدای از اینکه مذاکرات این مقطع از فصل قطعا اگر هم باشد به صورت غیررسمی و پنهانی انجام می شود، اکنون مشخص است که اگر پرسپولیس قصد جذب دروازه بان داشته باشد اول از همه به سراغ علیرضا بیرانوند خواهد رفت که خودش هم مایل به بازگشت است.

اما آنچه موجب شد تا دیدار درویش و حقیقی شایعه ساز شود این بود که در فضای مجازی این عکس که در ادامه مشاهده می کنید به صورت برش خورده منتشر شد و گویی علیرضا حقیقی و رضا درویش دیداری 2 نفره و به حالت مذاکره داشته اند.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در توضیحی درباره این عکس می‌گوید: بعد از ماجرای شایعه مذاکره با یک مربی کروات، حالا شایعه سازان با یک تصویر می‌خواهند فضای آرام تیم پرسپولیس را دوباره به هم بریزند.

او همچنین اضافه کرد: شب گذشته آقای درویش مدیرعامل تیم پرسپولیس در یک میهمانی افطاری حضور داشت که اتفاقا علیرضا حقیقی هم میهمان دیگر این مراسم بود. در حاشیه مراسم یکی از هواداران پرسپولیس از آقای درویش و علیرضا حقیقی خواست تا کنار هم قرار بگیرند و او نیز کنار آنها باشد تا عکسی را به یادگار بیندازند.

تکذیب مذاکره پرسپولیس با علیرضا حقیقی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها