کد خبر : 7508

انفجار بمب جدید تراکتورسازی این بار درون دروازه + عکس

انفجار بمب جدید تراکتورسازی این بار درون دروازه + عکس

ورزش سه: دروازه بان سابق تیم ملی و تراکتورسازی با سفر به تبریز در یک قدمی بازگشت به سرخ‌پوشان قرار گرفت.

محمدرضا اخباری دروازه‌بان 26 ساله فوتبال ایران با وجود اینکه حدود یکسال از میادین دور بوده اما به واسطه گذشته درخشان و عملکرد خوبش همچنان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی محسوب می‌شود. او که در طول دو سال فعالیت در تراکتورسازی به عنوان سرباز درخشش خیلی خوبی داشت و توانست روزهای خوبی را سپری کند و به پیراهن تیم ملی هم برسد، حالا در آستانه بازگشت به فوتبال تبریز قرار گرفته است.

اخباری سال گذشته با پایان یافتن خدمت سربازی‌اش مجبور شد به سایپا برگردد اما در این تیم با علی دایی و مدیران باشگاه به اختلاف خورد و فرصت زیادی برای بازی کردن نیافت. از این رو با مشقت‌های فراوان در حالی که 4 هفته از شروع لیگ هجدهم گذشته بود رضایت‌نامه اش را گرفت و جدا شد.

اخباری که بازیکن آزاد شده بود صحبت‌هایی درباره حضورش در تراکتورسازی از ابتدای فصل وجود داشت اما هر بار به دلایلی این اتفاق نیفتاد تا اینکه حالا او در آستانه پوشیدن دوباره پیراهن سرخپوشان قرار دارد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی با پرواز ساعت 16:10 امروز تهران را به مقصد تبریز ترک کرد و قرار است امشب با مدیران باشگاه تراکتورسازی دیدار کند. اگرچه توافقات اولیه با اخباری صورت گرفته اما در صورتی که در جلسه امشب توافق نهایی حاصل شود او قراردادش را امضا می‌کند و رسما دوباره به جمع تراکتوری‌ها می پیوندد.

اخباری نزد هواداران تراکتورسازی نیز محبوبیت خاصی دارد و همواره پرشورها از او با لقب‌هایی مثل «قارتال» و «گجت» یاد می‌کنند. بی‌تردید بازگشت اوباعث خوشحالی هواداران می‌شود.

این در حالی است که تراکتورسازی محسن فروزان را نیز در خط دروازه دارد و بی تردید در اینده شاهد رقابت جذابی میان فروزان و اخباری خواهیم بود.

01369974

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها