کد خبر : 75064

انتقاد همه جانبه پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی و تیمش

انتقاد همه جانبه پیشکسوت استقلال به فرهاد مجیدی و تیمش

پیشکسوت استقلال می گوید این تیم در فاز هجومی کم کار است.

به گزارش ایلنا، شاهین بیانی پیشکسوت استقلال می گوید اگر سیدحسین حسینی در مسابقه برابر نساجی در ضربات پنالتی درون چارچوب قرار می گرفت شاید نتیجه دیگری رقم می خورد و آبی ها از جام حذفی کنار نمی رفتند.

بازی با نساجی در جام حذفی چطور بود؟

همانطور که مدت‌ها پیش گفته بودم استقلال در فاز هجومی خیلی کم کار است و ممکن است این اتفاق بالاخره در جایی یقه تیم را بگیرد. حدسم درست از آب در آمد و در بازی با نساجی خیلی کم بازیکنان این تیم موقعیت سازی کردند. متاسفانه نداشتن برنامه و طرح مناسب باعث شد در بخش جلو بازی برای استقلال کم حادثه باشد. ضمن اینکه تعویض های مجیدی به جای اینکه به سود آنها شود برعکس کمک زیادی به نساجی کرد تا خیلی بسته تر بازی کنند.

به نظر شما تعویض ها به موقع و درست بود؟

با حضور همزمان یامگا، ژستد و آرمان رمضانی در فاز هجومی به جای اینکه از کناره‌ها برای آنها موقعیت سازی کنند متأسفانه از رو به رو برای آنها سانتر می‌کردند که به نظرم این تاکتیک خوبی نبود تا استقلال به گل برتری برسد.

برای ضربات پنالتی علیرضا رضایی انتخاب درستی بود؟

درست است رضایی دروازه‌بان آینده داری است، اما چون قد بلندی دارد در روی زمین دچار مشکل است و پیش‌بینی می‌کردم برای ضربات پنالتی حسینی به جای رضایی درون دروازه قرار گیرد، اما این اتفاق نیفتاد و تمام توپ‌ها را رضایی در جهت مخالف حرکت کرد. شاید اگر حسینی بود نتیجه بهتری عاید استقلال می شد.

چقدر از دست دادن این جام روی روحیه تیم اثرگذار است؟

متاسفانه استقلال به تیمی باخت که چند بازیکن و مهره تأثیرگذار خود را در اختیار نداشت. در سمت چپ و راست استقلال بالانس وجود نداشت و جدای این مسئله نیز کارهای ترکیبی از طرف شاگردان مجیدی صورت نگرفت و شاید استفاده از این سیستم منجر به نتیجه گرفتن می‌شد. در سالی که استقلال می‌توانست در ابتدا فاتح جام حذفی شود و پس از آن با تصاحب لیگ دو جام را در یک سال به هواداران خود هدیه دهد متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بدون شک این شکست در ادامه لیگ هم روی بازیکنان استقلال تأثیر بدی خواهد گذاشت و باید کادرفنی هر چه سریعتر شرایط روحی تیم را بازیابی کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها