کد خبر : 75056

آرام جعفری خودکشی کرد؟ | تعجب آرام جعفری از خبر خودکشی | علت به کما رفتن آرام جعفری مشخص شد + عکس

آرام جعفری خودکشی کرد؟ | تعجب آرام جعفری از خبر خودکشی | علت به کما رفتن آرام جعفری مشخص شد + عکس

آرام جعفری بازیگر بی حاشیه سینما امروز ناگهان درگیر حاشیه ای پررنگ شد. آن زمان که ناگهان شبکه های اجتماهی پرشد از خبر خودکشی آرام جعفری !

آرام جعفری بازیگر 41 ساله سینما و تلویزیون ایران است. آرام جعفری تاکنون در شش فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. آرام جعفری امروز ناگهان با خبر خودکشی خود در شبکه های اجتماعی رو به رو شد. پس از اتفاقاتی که در سال گذشته برای یکی دو چهره هنری رخ داد و علت درگذشت آنها خودکشی عنوان شد، شایعه خودکشی آرام جعفری در شبکه های اجتماعی بسیار مورد حساسیت علاقمندان به این بازیگر قرار گرفت. با این حال آرام جعفری اطلاعرسانی کرد که خبری از خودکشی نبوده است.

واکنش آرام جعفری به خبر خودکشی

آرام جعفری هر چند خبر خودکشی را تکذیب کرد اما عنوان داشته که دچار بی هوشی شده است. علت بی هوشی آرام جعفری نیز افت شدید قند خون بوده است.

آرام جعفری که خبر به کما رفتنش در فضای مجازی پیچیده بود، تاکید کرد حالش خوب است و دلیل بی‌هوشی‌اش، افت قند خون بوده و شایعه خودکشی با مصرف دارو، دروغ است. آرام جعفری، بازیگر سینما و تلویزیون، در استوری اینستاگرام خود، نسبت به شایعه خودکشی‌اش، واکنش نشان داد.

این بازیگر که شب گذشته (سه‌شنبه ۲۳ فروردین)، به دلیل افت شدید قند خون، مدت کوتاهی بیهوش شده بوده است، در انتقاد از فضای مجازی، نوشته «شایعه به کما رفتنش به دلیل خودکشی، نگرانی شدیدی برای خانواده‌اش ایجاد کرده است».او همچنین با رد شایعه مسمومیت دارویی، تاکید کرده عاشق زندگی است و هیچ‌گاه به خودکشی فکر نمی‌کند.

واکنش آرام جعفری به خبر خودکشی

آنچه به شایعه خودکشی آرام جعفری دامن زد

یکی از علت هایی که شایعه خودکشی آرام جعفری بسیار زود در فضای مجازی پیچید استوری تسلیتی بود که این بازیگر در هنگام درگذشت زهره فکور صبور گذاشته بود. او در آن متن خود نوشته بود: خیلی زود میام پیشت»

واکنش آرام جعفری به خبر خودکشی

زندگینامه آرام جعفری

آرام جعفری در 22 بهمن 1359 در تهران متولد شد. این بازیگر دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته نقاشی گرافیک، و مدرک کارشناسی کارگردانی و بازیگری است.

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر وی در سال 1376 فوت کردند.

او کار بازیگری را از سال اول دوره راهنمایی با مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما شروع کرده و در پانزده سالگی شاگرد حمید سمندریان بوده ‌است. اولین کار تئاترش یعنی دایره گچی قفقازی را با حمید سمندریان تجربه کرده‌است، و در بازیگری در تلویزیون با سریال زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

آرام جعفری بازی در سینما را با فیلم «آبی» به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 آغاز کرد. او تاکنون در 6 فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است. با این حال حضور او در قاب تلویزیون پررنگ تر از سینما بوده است.

واکنش آرام جعفری به خبر خودکشی

شهرت آرام جعفری برای مخاطبان

چهره خانم بازی در سال 1380 با حضور در سری اول سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان مورد توجه قرار گرفت. در سال 1382 با سریال «خانه ای در تاریکی» خوش درخشید تا اینکه حضور موفق در مجموعه «پرواز در حباب» سال 1385 و «قهوه تلخ» سال 1389 به بیشتر شناخته شدن آرام جعفری برای مردم کمک کرد.

ازدواج آرام جعفری

آرام جعفری سابقه دو بار ازدواج کردن را دارد. آرام جعفری در سال 1394 وقتی 35 ساله بود برای اولین بار ازدواج کرد اما این زندگی داوم چندانی نداشت و این زوج از هم طلاق گرفتند.

قبل جدایی خانم بازیگر گفته بود: خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم زیادی وجود دارد.

واکنش آرام جعفری به خبر خودکشی

جنجال و شایعه ازدواج دوم آرام جعفری

آرام جعفری 24 مرداد 1400 با انتشار عکس زیر شائبه ازدواج خود با شخصی بنام دکتر افشین وطن خواه را سر زبان ها انداخت. ایشان روز 23 مهر 1400 هم فیلم کوتاهی از عقد خود به اشتراک گذاشت که در آن دستان آقای وطن خواه را هم لمس کرده بود و همه چیز رنگ بوی واقعیت داشت.

با این حال آقای وطن خواه در یک بیانیه تند موضوع ازدواج را تکذیب کرد و در نهایت خانم بازیگر هم اعلام کرد یک شوخی دوستانه بود!

واکنش آرام جعفری به خبر خودکشی

خصوصیات و ویژگی های آرام جعفری از زبان خود آرام جعفری :

- آرام جعفری همه آدم‌ها رو دوست داره ، لجبازه ، مهربونه و غیرقابل پیش‌بینیه .

به شدت به بیزینس (تجارت) علاقه‌مندم.

- حدودا سه الی چهار سال به صورت جدی نقاشی می‌کردم و در حال حاضر فرصت ندارم ولی راستش رو بخوای دلم برای نقاشی تنگ شده .

- وقتی در کنار بازیگرانی بازی کنی که فقط خودشون رو مهم ندونند انرژی می‌گیری ، بازیگرانی که بازیگر نقش مقابلشون هم براشون مهمه و حتی برای حس بازیگر مقابلشون از هر کمکی که از دستشون بر بیاد دریغ نمی‌کنند.

- من قبلا تئاتر کار می‌کردم از وقتی که سن ام کم بود روی صحنه تئاتر بودم و بعد هم به طور اتفاقی وارد تلویزیون شدم.

- من تعریف جداگانه‌ای از سوپر استار دارم . در کشور ما و سینمای ایران متاسفانه سوپراستارها دوره‌ای شدند. یک دوره اسم یک سوپراستار روی زبون‌هاست و بعد که چهره‌ای جدیدتر و بازی جدیدتر نظر همه رو جلب می‌کنه و به قولی سوپراستار جدید میاد ، دیگه نامی از سوپراستار قدیمی شنیده نمی‌شه به خاطر همین اکثر سوپراستارهای سینمای ما یک دوره اذیت می‌شوند به خاطر این‌که اسمشون روی زبون‌هاست و یک دوره اذیت می‌شوند چون توجه‌ها دیگه منحصر به بازیگر و سوپراستارهای جدیده اما این وسط عده‌ای هستند که محبوب مردم هستند، نه سوپراستار و محبوبیتش هم دوره‌ای نیست. من دوست دارم محبوب باشم.

- بازیگرهای زن در سینما و تلویزیون و همچنین تئاتر امروز ایران خیلی پربارتر و با حس و تکنیک ‌تر نسبت به دیروز کار می‌کنند و در حال حاضر موقعیت هنرپیشه زن در ایران خیلی بهتر از قبل و چند سال پیش شده.

- من دیوانه ‌وار بچه‌ها رو دوست دارم .

- شنیدن صدای استاد علیرضا افتخاری بهم انرژی می دهد .

- سعی می‌کنم سفرهای کوتاه داشته باشم به اطراف شهر تهران می‌رم مثل فشم و یا شمال .

- کسی روحش تندرست و سلامته که یک لحظه از یاد خدا غافل نباشه ، آدم‌ها رو دوست داشته باشد و به همه چیز با دید منفی نگاه نکنه .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها