کد خبر : 75036

کاپیتان پرسپولیس در تفکرات یحیی به آخر خط رسیده است

کاپیتان پرسپولیس در تفکرات یحیی به آخر خط رسیده است

نیمه دوم بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و زمانی که پرسپولیس شرایط خوبی نداشت و نتیجه را واگذار کرده و مأیوسانه در پی گل مساوی می‌گشت دوربین تلویزیونی بارها تصویر سید جلال حسینی پرافتخارترین و مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر را به تصویر کشید که کنار بازیکنان جوان تیمش پشت دروازه در حال گرم کردن است. البته شاید برخلاف همه بینندگان تلویزیونی سید جلال می‌دانست که شانسی برای بازی ندارد و به همین خاطر در برخی دقایق ایستاده در حال تماشا و صحبت با بدنساز تیم بود.

به گزارش ایران ورزشی، در مصاف با آلومینیوم خط دفاع پرسپولیس فوق‌العاده ضعیف کار کرد هر چند در نگاه کلی‌تر پرسپولیس در فاز دفاعی مشکل داشت و جدا از اشتباهات مرگبار و نابخشودنی وحدت هنانوف، هافبک‌های تیم هم در امور دفاعی مشکل داشتند و زنجیره دفاعی سرخ‌ها کاملاً گسستنی و شل به نظر می‌رسید.

با این حال این سؤال پیش آمده که چرا سیدجلال بعد از اشتباهات بزرگ هنانوف به بازی نرفت یا در نگاه کلی‌تر چرا کاپیتان سرخ‌ها در چند بازی اخیر تیمش جایی در ترکیب نداشته است؟

البته یحیی جواب سؤال اول را تا حدی داد و گفت با توجه بسرعت هنانوف او را به کار گرفته و بعداً نیاز به نیروهای تهاجمی داشته که از همه آنها استفاده کرده اما جواب سؤال دوم را هیچ کس ندارد.

سیدجلال آخرین بار در بازی با صنعت نفت و آن باخت تلخ در ترکیب اصلی بود و بعد از آن دیگر بازی نکرد تا دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، استقلال، هوادار و آلومینیوم در جام حذفی را از روی نیمت ببیند. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد در دربی شانس بازی او به خاطر تجربه بالایش زیاد باشد اما نه در دربی نه دو بازی بعد از آن هم حسینی به میدان نرفت.

حالا و بعد از این نمیکت‌نشینی‌ها پرسش‌ها و ابهامات در خصوص بیرون ماندن سیدجلال از ترکیب زیاد شده. خب واقعیت اینکه جلال دیگر کیفیت گذشته را ندارد اما برخی معتقدند هنوز هم بهترین مدافع میانی پرسپولیس است و قطعاً کارآیی بالاتری نسبت به فرجی، نعمتی و هنانوف خواهد داشت.

با این حال اینکه نظر کادر فنی حتماً چیز دیگری است و آنها به‌صورت کلی اعتقاد چندانی به استفاده از سیدجلال ندارند و بیشتر از اینکه از او مراقبت کنند و به او استراحت بدهند نفرات مد نظر خود را در ترکیب قرار می‌دهند و در ذهن‌شان سیدجلال بعد از این نفرات قرار دارد. با وجود این هیچ بعید نیست جلال را در بازی با پیکان در ترکیب ببینیم تا یحیی ثابت کند آنچه بسیاری از هواداران تصور می‌کنند اشتباه بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها