کد خبر : 75029

رونمایی از بازیکنانی که قرار بود جانشین خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان شود

رونمایی از بازیکنانی که قرار بود جانشین خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان شود

سرمربی پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب چه مدافعانی بود؟

به گزارش فوتبالی، مربیان پرسپولیس در نشست‌های خبری خود مرتب روی یک موضوع به عنوان دلیل تغییرات پی در پی در خط دفاع و نتایج ضعیفی که کسب کردند، اشاره می‌کنند و آن هم این است که نتوانستند بعد از جدایی کنعانی‌زادگان و پیش از آن شجاع خلیل‌زاده مدافعانی در سطح فنی این بازیکنان به پرسپولیس بیاورند.

با نگاهی به بازار نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته مشخص می‌شود گزینه‌هایی که یحیی گل‌محمدی قصد داشت آنها را به خدمت بگیرد و یا به نوعی به پرسپولیس لینک شده بودند، علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی و رایان تفضلی بودند که در این بین 2 نفر از آنها به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شدند.

با توجه به اینکه کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در تیم ملی حضور دارند، کادرفنی قرمزها انتظار داشتند 2 مدافع ملی‌پوش را جایگزین آنها کنند که در این لیست تنها مرتضی پورعلی‌گنجی و سیدمجید حسینی این شرایط را دارا بودند.

پورعلی‌گنجی که با باشگاه شنزن چین قرارداد دارد و سیدمجید حسینی هم ترجیح داد در لیگ حرفه‌ای ترکیه به فوتبالش ادامه دهد.

رایان تفضلی یکی دیگر از گزینه‌های کادرفنی پرسپولیس بود و حتی گفته می‌شد توافقاتی با او - که خانواده‌ای پرسپولیسی دارد - انجام شده اما در نهایت این انتقال عملیاتی نشد. ایمان سلیمی هم از گزینه‌های اصلی یحیی خارج شد تا راهی گل‌گهر سیرجان شود.

در این بین با نگاهی به مدافعان حاضر در لیگ برتر ایران مشخص می‌شود که علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی بهترین مدافعان لیگ برتر بودند که می‌توانستند راهی پرسپولیس شوند اما ابراهیمی که خیلی کم برای پرسپولیس بازی کرده و علی نعمتی هم نتوانسته کیفیت همیشگی‌اش را حفظ کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها