کد خبر : 75026

آقای گل محمدی لطفاً حامد را ببخش

آقای گل محمدی لطفاً حامد را ببخش

حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید: به نظر من دست زدن به یحیی گل محمدی در این مقطع اشتباه بزرگی است. الان هر مربی دیگری هم بیاورید مسئولیت قبول نمی‌کند چون می گوید تیم را کس دیگری بسته است.

به گزارش خبرورزشی، حمید درخشان یکی از تماشاگران تلویزیونی دیدار استقلال تهران و نساجی مازندران بوده که به حذف شاگردان فرهاد مجیدی منجر شد. کاپیتان و سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید با دیدن کنار رفتن استقلال از جام حذفی بیشتر حرص خورده است.

 استقلال هم بعد از پرسپولیس حذف شد. این مسابقه را دیدید؟

 هم دیدیم و هم کلی حرص خوردیم!

 چرا؟

وقتی حذف شدن استقلال را دیدم حرص خوردم که پرسپولیس می‌توانست امسال قهرمان جام حذفی شود اما نشد دیگر!

 فکرش را می‌کردید؟

اصلا و ابدا! شگفتی واقعا تکمیل شد چون همه ما فکر می‌کردیم پس از حذف پرسپولیس، استقلالی‌ها به راحتی تا فینال جام حذفی صعود کرده و قهرمان خواهند شد اما قافیه را به تیم خوب نساجی مازندران باختند.

قبول دارید پرسپولیس جلوی آلومینیوم در حد مدعی قهرمانی ظاهر نشد؟

پرسپولیس که در این دیدار فاجعه بود. نه خارجی‌ها خوب بودند و نه بازیکنان داخلی که در حد و اندازه‌های تیم بزرگ پرسپولیس ظاهر نشدند.

به نظر شما دلیل اصلی این شکست یا نزول پرسپولیس چیست؟

به نظر من پرسپولیس بعد از دربی خوب احیا نشد. آن مسابقه حواشی زیادی داشت و شاید اشتباهات داوری روی اعصاب یحیی رفت تا آن حرکات را انجام دهد. بعد از آن محرومیت گل محمدی و مسائل به وجود آمده یک مقدار تیم را به هم ریخت. پرسپولیس از بازی رودررو با استقلال پیروزی و ۳ امتیاز می‌خواست اما اواخر بازی این برد به تساوی تبدیل شد و تیم به حاشیه رفت.

بعد از دربی هم پرسپولیس با هوادار مساوی کرد؟

گفتم که در بازی با هوادار هنوز تیم تحت تأثیر اتفاقات دربی و آن تساوی بود و تیم خوب جمع نشد.

 برخی پیشکسوتان و کارشناسان معتقدند ترکیب اولیه یحیی گل محمدی هم ایراد داشت؟

 این تشخیص سرمربی تیم است که چه نفراتی را در ترکیب اصلی قرار دهد اما درروزی که وحدت هنانوف این همه دستپاچه بود به نظرم سید جلال حسینی بیشتر به درد پرسپولیس می‌خورد. شاید او پا به سن گذاشته باشد منتهای مراتب به درد بازی‌هایی مثل دیدار با آلومینیوم اراک می‌خورد. سید جلال می‌توانست تیم را داخل زمین جمع و جور کند.

 احمد گوهری دروازه بان پرسپولیس را در این دیدار چطور دیدید؟

 جواب این سئوال مقایسه دو دروازه بان پرسپولیس و آلومینیوم اراک است. حسین پورحمیدی اگر داخل دروازه آلومینیوم نایستاده بود تیم اراکی در همان نیمه اول ۴ یا ۵ گل از پرسپولیس می‌خورد. البته گلری در تیم پرسپولیس کار آسانی نیست و نیاز به تجربه زیادی دارد. احمد گوهری استرس داشت و این استرس کاملا مشهود بود هرچند یک پنالتی هم گرفت. با این حال معتقدم حامد لک در ۶ دیدار باقی مانده بیشتر می‌تواند به درد پرسپولیس بخورد.

 ولی حامد لک توسط یحیی گل محمدی اخراج و از بازی در این تیم محروم شده است؟

حامد لک فصل خوبی را پشت سرنگذاشت و بهتر بود زودتر احیا می‌شد. البته من نمی‌دانم مشکل از کجا بوده و چه حاشیه ای به وجود آمده اما از یحیی گل محمدی خواهش می‌کنم او را ببخشد. این بچه‌ها به هر حال نیاز به تلنگر دارند منتهای مراتب حامد لک یک سرمایه است که حداقل می‌تواند در ۶ بازی آینده به تیم کمک کند. ما نیاز به تجربه بالای او داریم. الان که فکر می‌کنم می‌گویم کاش نیم فصل رشید مظاهری را می‌خریدیم.

پرسپولیس دنبال رشید مظاهری رفت اما مصطفی آجُرلو مدیرعامل استقلال به هیچ عنوان رضایتنامه او را برای پرسپولیس صادر نمی‌کرد؟

می‌شد با رایزنی و مذاکرات دوستانه او را پرسپولیسی کرد. مگر محمد نادری یا آرمان رمضانی به استقلال نرفت؟ حضور رشید مظاهری می‌توانست به حامد لک هم کمک کند. شما وقتی رقیب خوب و قوی داشته باشی پیشرفت هم می‌کنی و...

 به نظر شما در شرایط فعلی حفظ یحیی گل محمدی کاردرستی است یا نه؟

 به نظر من دست زدن به یحیی گل محمدی در این مقطع اشتباه بزرگی است. الان هر مربی دیگری هم بیاورید مسئولیت قبول نمی‌کند چون می‌گوید تیم را کس دیگری بسته است. باید به خود یحیی اعتماد و تا آخر فصل از او حمایت کرد. امیدوارم پس از حذف استقلال، یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس با روحیه ای بالاتر و امیدواری بیشتر لیگ برتر را دنبال کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها