کد خبر : 74972

در جلسه فوری باشگاه و یحیی چه گذشت؟

در جلسه فوری باشگاه و یحیی چه گذشت؟

جلسه فوری و پنهانی هئیت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور اعضای آن و رضا درویش مدیرعامل باشگاه برگزار شده است.

به گزارش خبرورزشی، اخبار واصله حاکی از آن دارد که دستور کار این جلسه بررسی شرایط تیم پرسپولیس پس از حذف ناباورانه در تهران و مقابل آلومینیوم اراک بوده است. همچنین بحث ادامه همکاری یا قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی نیز به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است.

در پی شکست تلخ پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور، هواداران پرسپولیس حملات تندی به یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم داشتند. فاصله ۶ امتیازی با استقلال تهران و عقب افتادن از رقیب سنتی درکورس قهرمانی نیز بر شدت عصبانیت طرفداران پرسپولیس افزوده است.

شنیدیم دراین نشست طرفین به جمع بندی لازم در خصوص قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی نرسیدند. چرا؟

اول آن که اخراج یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس بار مالی سنگینی برای باشگاه به دنبال خواهد داشت. قرارداد یحیی گل‌محمدی با آپشن طبق شنیده‌ها حدود ۱۲ میلیارد تومان است که باید مبالغ هنگفتی هم به خاطر دستیارانش به آن افزود. باشگاه پرسپولیس درصورت برکناری یحیی گل‌محمدی باید این خسارت سنگین مالی را به او و دستیارانش پرداخت کند.

منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت تصریح کرد: «شاید اغلب اعضای هیئت مدیره مخالف ادامه همکاری یحیی گل‌محمدی باشند اما تصمیم گرفته اند فعلا واکنشی نشان ندهند تا این مربی خودش استعفا داده و باقی مانده طلب خود را ببخشد!»

دوم اینکه باشگاه پرسپولیس در حال حاضر جانشین مناسب یا آماده ایرانی برای یحیی گل‌محمدی ندارد. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ظاهرا بر این عقیده اند که استخدام سرمربی خارجی جدای از بودجه سنگین، زمان هم می‌خواهد. سرمربی خارجی برای شناخت تیم، بازیکنان و فوتبال ایران نیاز به زمان و وقت کافی دارد که با توجه به کورس قهرمانی و ۶ هفته باقی مانده چنین فرصتی باقی نمی‌ماند. مربی ایرانی هم شاید نتواند در چنین شرایطی پرسپولیس را جمع کرده و در رقابت با تیم فرهاد مجیدی قهرمان لیگ برتر شود.

دلیل سوم اما از دو دلیل دیگر جالب تر است. ظاهرا مدیران باشگاه پرسپولیس نگران هستند که درصورت برکناری یحیی گل‌محمدی فردا روز این مربی مدعی شود توانایی جبران امتیازات عقب افتاده نسبت به استقلال و قهرمانی در لیگ برتر را داشته اما این فرصت توسط هیئت مدیره از او گرفته شده است!

بنابراین به نظر می رسد تا اطلاع ثانوی ( احتمالا پایان لیگ بیست ویکم) یحیی گل‌محمدی کماکان هدایت تیم پرسپولیس را برعهده خواهد داشت!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها