کد خبر : 74968

احتمال بازگشت برانکو به پرسپولیس

احتمال بازگشت برانکو به پرسپولیس

پس از حذف ناباورانه پرسپولیس هواداران این تیم در فضای مجازی خواهان کناره گیری یحیی گل محمدی و بازگشت برانکو ایوانکوویچ شدند.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس با قبول شکست ۳ بر ۲ در خانه مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد تا وارد بحران بزرگی شود. این دیدار قرار بود روز شنبه برگزار شود اما به خاطر آلودگی هوا با ۲۴ ساعت تاخیر انجام شد. در این دیدار پرسپولیس توسط پهلوان به گل رسید، اما آزادی بازی را به تساوی کشاند. در ادامه یک پنالتی مشکوک پرسپولیس را برنده به رختکن فرستاد ما در نیمه دوم ورق بازی برگشت و آلومینیوم دو بار دیگر به گل رسید تا این بازی را ۳-۲ ببرد و بزرگ‌ترین شگفتی را در این رقابت‌ها رقم بزند.

پس از حذف ناباورانه پرسپولیس هواداران این تیم در فضای مجازی خواهان کناره گیری یحیی گل محمدی و بازگشت برانکو ایوانکوویچ شدند در حالی که این مربی کروات ۲ سال دیگر قراردادش با فدراسیون فوتبال عمان را تمدید کرده است.

در همین راستا گزارشی تهیه کردیم که در زیر می‌توانید بخوانید.

تمدید با عمان تا بهمن ماه سال ۱۴۰۲

فدراسیون فوتبال عمان با وجود ناکامی تیم ملی این کشور از راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از عملکرد برانکو سرمربی کروات خود راضی است. برهمین اساس بهمن ماه سال گذشته (۱۴۰۰) قرارداد او را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرد. قرارداد جدید برانکو ایوانکوویچ با تیم ملی عمان تا بهمن ماه سال ۱۴۰۲ اعتبار دارد و او موظف است به عنوان سرمربی به کار خود در این تیم ادامه دهد.

بند فسخ ۶۰۰ هزار دلاری برای جدایی از عمان

با وجود اینکه سرمربی سابق پرسپولیس تا بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با فدراسیون عمان قرارداد دارد اما برانکو ایوانکوویچ بندی در قرارداد خود با فدراسیون فوتبال کشور عمان گنجانده است که در صورت پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار دلار آزاد خواهد شد. به عبارت بهتر پرسپولیس یا هر باشگاه و تیم ملی دیگری بخواهد برانکو را استخدام کند باید ابتدا ۶۰۰ هزار دلار به فدراسیون فوتبال عمان بپردازد.

قرارداد برانکو به اندازه قرارداد پرسپولیس است!

طبیعی است اگر پرسپولیس بخواهد ۶۰۰ هزار دلار به فدراسیون فوتبال عمان بپردازد، چه مبلغی باید به خود این مربی بدهد؟ این سئوالی است که شاید برای خیلی‌ها پیش آمده باشد و جواب آن جالب است؛ قرارداد برانکو با تیم ملی عمان به اندازه قراردادش زمان حضور در پرسپولیس است. مبلغ قرارداد برانکو با پرسپولیس یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار بود که در تیم ملی عمان نیز همان دستمزد را می‌گیرد.

برانکو: هرگز درهای پشت سرخودم را در پرسپولیس نبستم!

به نظر شما برانکو خودش هم دوست دارد به پرسپولیس بازگردد؟ او درمصاحبه اخیرش با پرسپولیس اعلام کرد که «درهای پشت سرم در پرسپولیس را نبستم.» مرد کروات همواره ایران را وطن دوم خود خوانده و خاطرات خوبی از کار در تیم ملی ایران و به ویژه پرسپولیس دارد. خیلی‌ها او را معمار پرسپولیس نوین و قهرمانی‌های پی درپی این تیم در سال‌های اخیر می‌دانند. مردی جنتلمن که به دلیل رفتار و گفتار خاص در فوتبال ایران محبوب شد و موفقیت‌های زیادی هم کسب کرد. او درحالی ۷ جام با پرسپولیس بدست آورد که تیمی بحران زده و در حال سقوط را در اواخر لیگ چهاردهم تحویل گرفت. پرسپولیس فعلی نیز به نوعی شبیه همان تیم است اما...

آیا درویش و باشگاه پرسپولیس یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار پول دارد؟!

درخواست هواداران درست، علاقه و توانایی برانکو هم به جای خود اما پرسش اساسی اینجاست؛ آیا باشگاه پرسپولیس پول استخدام سرمربی کروات را دارد؟

باشگاه پرسپولیس اگر بخواهد خواسته هواداران این تیم را برآورده کند باید ۶۰۰ هزار دلار بابت فسخ قرارداد برانکو به فدراسیون فوتبال بدهد. همچنین حداقل یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار نیز خود برانکو می‌خواهد و تأمین این مبلغ حداقل در مقطع کنونی از عهده رضا درویش و باشگاه پرسپولیس خارج است!

پی نوشت؛ باشگاه پرسپولیس به اندازه ای از لحاظ مالی در مضیقه است که حتی نمی‌تواند حکم اخراج یحیی گل محمدی را امضا کند. در صورت اخراج گل محمدی این باشگاه باید قرارداد ۱۲ میلیارد تومانی (با آپشن) این مربی را پرداخت کند. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس منتظر باشد که یحیی گل محمدی خودش استعفا دهد تا دوستان مجبور نباشند تمام پول قرارداد سرمربی خود را پرداخت کنند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها