کد خبر : 74901

انگیزه بازیکنان پرسپولیس مرده

انگیزه بازیکنان پرسپولیس مرده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مربیان این تیم باید باز هم به حامد لک فرصت بدهند.

به گزارش ایسنا، بهروز سلطانی ، درباره شرایط پرسپولیس اظهار کرد: درست است که پرسپولیس برابر هوادار به تساوی رسید اما با تساوی استقلال برابر پیکان، امید پرسپولیس برای قهرمانی زیاد شد. متاسفانه در روزهای اخیر مربیان تیم‌ها وقتی نتیجه دلخواه خود را نمی‌گیرید، می‌گویند که می‌خواهند ما را اوت کنند و دوست ندارند ما نتیجه بگیریم. بیان این صحبت‌ها واقعا خوب نیست. به جای این حرفا باید به دنبال این باشند که فوتبال بازی کنند و به گل برسند. وقتی گل زده نمی‌شود دیگران چه کار کنند؟

وی افزود: در دیدار استقلال برابر پیکان، حق استقلال باخت بود. استقلال بسیار ضعیف بازی کرد اما به هر حال شکست نخورد. الان با این تساوی شانس پرسپولیس برای قهرمان زیاد شد. الان استقلال باید برابر فولاد و سپاهان و مس رفسنجان بازی کند که این موضوع نشان می‌دهد کار بسیار سختی دارد. مطمئن باشید با این بازی‌ها باز هم مطمئن باشید استقلال کار سختی دارد و  امتیاز از دست می‌دهد. پرسپولیس باید به این فکر کند که فقط بازی‌های خودش را ببرد.

او در ادامه گفت: من فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان پرسپولیس مرده است. نمی‌دانم چرا بازیکنان آن انگیزه سابق را ندارند. اگر تیم بازی هجومی بازی کند و به دنبال پیروزی باشد و صرفا به فکر بازی‌های خود باشد، من فکر می‌کنم قهرمان می‌شود. پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد و نباید ناامید باشد. اگر پرسپولیس خوب بازی کند و بازی‌ها را ببرد، مطمئن باشید استقلال امتیاز از دست می‌دهد. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است که می‌توان برابر استقلال به نتیجه برسد. از طرف دیگر هم فولاد وسپاهان هم تیم‌های بسیار خوبی هستند. بنابراین پرسپولیس نباید ناامید باشد و باید با انگیزه در بازی‌ها حضور داشته باشد.

وی درباه کنار گذاشتن حامد لک هم گفت: حامد لک نباید وارد حاشیه شود. او دروازه‌بان خوبی است و باید با تمرکز بازی کند. هر دروازه‌بانی اشتباه می‌کند و نباید اینگونه باشد که با یک اشتباه او را کنار بگذارند. پرسپولیس باید باز هم به او فرصت بدهد. او پارسال عملکرد بسیار خوبی است و دوباره می‌تواند به روزهای خوبش برگردد. پرسپولیس نباید لک را به راحتی از دست بدهد. دروازه‌بانان بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند.

او درباره عملکرد احمد گوهری هم گفت: لک بهتر است گوهری است. احمد گوهری تجربه کافی ندارد و تعجب کردم که در داربی از او استفاده کردند. در این شرایط که پرسپولیس نیاز به برد دارد، باید از سرمایه‌های خود به خوبی محافظت کند و از دروازه‌بان با تجربه‌ای مثل حامد لک بیشتر استفاده کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها