کد خبر : 74898

تمدید ستاره پرسپولیس روی هوا

تمدید ستاره پرسپولیس روی هوا

قرارداد ترابی با پرسپولیس در پایان فصل تمام می‌شود و یکی از دغدغه‌های مهم مدیران این تیم و البته یحیی گل محمدی، حفظ این بازیکن است.

به گزارش خبرورزشی، یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در چند فصل گذشته بدون شک مهدی ترابی بود. ترابی در لیگ نوزدهم ستاره بی چون و چرای لیگ بود و خیلی‌ها معتقدند اگر او در پرسپولیس نبود، این تیم نمی‌توانست در آن فصل قهرمان شود.

درخشش در پرسپولیس و زدن گل‌های ۳ امتیازی موجب شد تا تیم‌های متمول قطری سراغش بیایند و او هم بدون درنظر گرفتن شرایط پرسپولیس قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، به پیشنهاد باشگاه العربی پاسخ مثبت داد و با فسخ قراردادش با پرسپولیس راهی فوتبال قطر شد. انتقالی که کاملا ناموفق بود و ترابی در فوتبال قطر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد.

مهدی خیلی زود فهمید برای حفظ جایگاهش در تیم ملی، باید از قطر جدا شود و به پرسپولیس بیاید. باشگاه پرسپولیس هم از موقعیت متزلزل ترابی در العربی استفاده کامل را کردند و او را با وجود مخالفت هواداران افراطی پرسپولیس، به این تیم بازگرداندند. ترابی هم با ارائه بازی‌های بسیار خوب در نیم فصل دوم سال گذشته و همچنین مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق دل هواداران را بدست بیاورد. با وجود حضور همیشگی در اردوهای تیم ملی، ترابی فرصت زیادی برای بازی کردن حتی به عنوان بازیکن جانشین هم بدست نیاورد و همین موضوع بهانه ای شد تا این ستاره به لحاظ روحی افت کند.

 با این حال همین حالا هم ترابی بهترین پاسور لیگ و مهره تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می آید. قرارداد ترابی با پرسپولیس در پایان فصل تمام می شود و یکی از دغدغه های مهم مدیران این تیم و البته یحیی گل محمدی، حفظ این بازیکن است. درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد با ترابی ، چند بار با مدیربرنامه های این بازیکن جلسه گذاشت ولی منجر به تمدید قرارداد نشد.

یکی از شروط مهم ترابی برای تمدید قرارداد، گرفتن طلبش است که از سال های قبل هنوز پرداخت نشده است. مهدی چیزی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد و تا این پول را دریافت نکند حاضر نیست قراردادش را تمدید کند. درویش طی آخرین صحبت هایی که با مدیربرنامه های ترابی انجام داد، قول پرداخت مطالبات ترابی را داد و اعلام کرد به زودی این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.

 به این ترتیب بعد از پرداخت طلب یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی، ستاره ملی پوش پرسپولیس قراردادش را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها