کد خبر : 74897

مجیدی پاسخ قشنگی به پرسپولیسی‌ها داد

مجیدی پاسخ قشنگی به پرسپولیسی‌ها داد

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کار سختی داریم و باید مربی سطح بالایی روی نیمکت تیم ایران بنشیند.

به گزارش تسنیم، شاهرخ بیانی ، درباره بازگشت ساکت الهامی به تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: برخی مواقع فشار آنقدر روی مربی زیاد است که نمی‌تواند کار کند. در دیدار با فولاد خوزستان، پرسپولیس و ... از اشتباهات داوری ضربه خوردیم. امیدوارم این اتفاقات برنامه‌ریزی شده نباشد چون دوست نداریم درباره داوری حرف بزنیم. گل‌ فولاد آفساید بود ولی کمک داور پرچم نزد. وقتی این صحنه‌ها را می‌بینیم «قاطی» می‌کنیم. کارشناسان داوری تأیید کردند که آفساید بوده است.

بحث ترس الهامی درست نیست

وی در مورد اینکه گفته می‌شود الهامی از ترس ادامه نتایج ضعیف با نساجی تصمیم به کناره‌گیری گرفته بود، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. الهامی واقعاً برای نساجی زحمت کشید. بازی‌های سخت‌مان تمام شده و با تیم‌های ششم و هفتم جدول فاصله‌ای نداریم و با یکی دو برد بالا می‌آییم.

بازی جام حذفی‌ با استقلال قشنگ می‌شود

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص تقابل روز دوشنبه نساجی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، تصریح کرد: استقلال بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و در صدر جدول لیگ برتر است. با آنها دو بازی رفت و برگشت در لیگ انجام دادیم و به تساوی دست یافتیم. تصورم این است که بازی جام حذفی قشنگ می‌شود چون هر دو تیم فوتبال بازی می‌کنند. ضمن اینکه بازی باید برنده داشته باشد. پوئن مثبت بازی بازگشت تماشاگران هر دو تیم است که می‌توانند به بازیکنان انرژی خاصی بدهند.

مجیدی پاسخ قشنگی داد

بیانی درباره اظهارات کادرفنی و بازیکنان استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر یادآور شد: هر کسی برای خودش نظری دارد. صحبت‌های مجیدی را شنیدم و پاسخ قشنگی به پرسپولیسی‌ها داد. اگر نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد پس پنج قهرمانی پرسپولیس در سال‌های اخیر بیرون از زمین رقم خورده است. متأسفانه از فوتبال‌مان لذت نمی‌بریم. نه بازیکن لذت می‌برد نه مربی، چون فقط حاشیه داریم. هیچ‌کس بعد از برد و باخت واقعیت‌ها را نمی‌گوید، اگر هم بگوید با هجمه روبه‌رو می‌شود که چرا گفتی. اگر نتایج بیرون از زمین رقم می‌خورد چرا وقت تلف می‌کنید و سراغ جذب بازیکنان گرانقیمت می‌روید؟ متأسفانه مصاحبه کردن و بیانیه دادن روش‌های جدیدی در فوتبال ایران شده است.

با هر خطایی به داور حمله می‌شود

وی ادامه داد: معضل بعدی فوتبال ایران، نیمکت تیم‌ها است. در زمانی که هواداران در ورزشگاه حضور دارند چنان هجمه‌ای از سوی نیمکت و بازیکنان داخل زمین به داور وارد می‌شود که عجیب است. فکر نکنم خطایی رخ داده باشد و بازیکن و مربی از بیرون و داخل به داور حمله نکنند. این اتفاقات برای فوتبال ما قشنگ نیست.

باید مربی سطح بالایی برای تیم ملی انتخاب شود

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر، گفت: بیشتر افراد می‌گویند قرعه ایران آسان است ولی بازی‌های جام جهانی سخت است و باید کار شود. انگلیس، آمریکا و تیم سومی که قرار است بیاید (اوکراین، اسکاتلند یا ولز) همگی خوب هستند. در ماه‌های باقیمانده تا جام جهانی باید برنامه‌ریزی درست و بازی‌های تدارکاتی برگزار کنیم. بازیکنان لژیونر به دلیل حضور در فوتبال اروپا باتجربه شده‌اند ولی مهم‌ترین فاکتور برای هماهنگی یک تیم برگزاری بازی‌های تدارکاتی است. موضوع بعدی، کادرفنی تیم ملی است که اعتقاد دارم باید تقویت شود. اسکوچیچ خوب کار کرد ولی برای آسیا خوب بود و بهتر است یک مربی در سطحی بالاتر روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد. مربیانی هستند که تجربه حضور در جام جهانی را دارند. هزینه این مربیان با حضور تیم ملی در جام جهانی تأمین می‌شود و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها