کد خبر : 74878

برگ برنده مهم پرسپولیس برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند

برگ برنده مهم پرسپولیس برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند

هر چند هنوز مذاکره ای بین طرفین انجام نشده اما مشخص است که بازگرداندن علیرضا بیرانوند یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای فصل آینده خواهد بود.

گره خوردن کار پرسپولیس و حامد لک از یک سو و چراغ سبز علیرضا بیرانوند هم از سوی دیگر احتمال این انتقال را قوت بخشیده است. اما دیروز خبری منتشر شد که شاید کار را دشوارتر از آنچه به نظر می رسد بکند.

خبرورزشی گزارش داد که علیرضا بیرانوند به تازگی از یکی از تیم های پرتغال پیشنهادی دریافت کرده است. تیمی که رتبه تک رقمی هم در جدول این فصل دارد. این پیشنهاد می تواند بیرو را وسوسه کند. اما پرسپولیس نیز برگ برنده ای خوبی در دست دارد.

لیگ بیست و دوم فوتبال ایران برای هر بازیکنی می تواند دروازه ای به ترکیب تیم ملی در جام جهانی باشد و فیکس بازی کردن یکی از فاکتورهای موثر در دیده شدن از سوی کادر فنی تیم ملی خواهد بود. علیرضا بیرانوند اگر به پرسپولیس بازگردد می تواند تقریبا مطمئن باشد که گلر فیکس تیم خواهد بود و این در حالیست که در تیم پرتغالی احتمال زیاد این بخت را نخواهد داشت. 

همین مساله می تواند برگ برنده پرسپولیس برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند باشد. بیرو در پرتغال روزهای نیمکت نشینی زیادی را پشت سر گذاشت و حتی جایگاهش در بازی های حساسی در تیم ملی را هم به امیر عابدزاده داد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها