کد خبر : 74869

فرهاد به گربه سیاهش رسید

فرهاد به گربه سیاهش رسید

فرهاد مجیدی و شاگردانش بار دیگر به سرمربی رسیدند که یک بار این تیم را در جام حذفی و در حساس‌ترین نقطه این رقابت‌ها حذف کرد.

به گزارش خبرورزشی، ساکت الهامی سرمربی آذری تیم نساجی مازندران در تاریخ سیزدهم شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در فینال رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه امام رضای مشهد و در یک بازی بدون تماشاگر، موفق شد تیم فرهاد مجیدی را در دیدار پایانی رقابت‌ها جام حذفی فصل فوتبال ۹۹-۱۳۹۸ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرده تا شاگردانش در تیم تراکتور، قهرمان آن رقابت‌ها شوند. شبی تلخ برای هواداران استقلال که حتی عده ای از آنها با حضور در فرودگاه مهرآباد تهران به محض ورود کاروان استقلال در محوطه خروجی ترمینال، علیه اعضای تیم فحاشی کرده و باعث شدند بین برخی بازیکنان تیم مانند فرشید اسماعیلی با هواداران زدوخوردهایی هم بوجود بیاید.

ساکت الهامی حالا بار دیگر در قامت سرمربی تیم نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به تیم استقلال رسیده است. تیمی که بار دیگر فرهاد مجیدی سرمربی آن تیم خواهد بود.

در فصل نوزدهم لیگ برتر، فرهاد مجیدی پس از خروج استراماچونی از کادر فنی استقلال جایگزین او شد و پس از مسابقات آن فصل بعد از حذف استقلال در فینال جام حذفی از سمت خود کناره‌گیری کرد تا محمود فکری در ابتدای لیگ برتر بیستم هدایت استقلال را برعهده بگیرد.

 

 

مردی که تلخ ترین شب مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال را رقم زد

حالا پس از حدود یک سال و ۷ ماه بعد از آن شب تلخ برای طرفداران استقلال، فرهاد مجیدی بار دیگر باید تیمش را مقابل شاگردان ساکت الهامی به میدان بفرستد.

سرمربی آذری نماینده مازندران در فصل جاری لیگ برتر در دو بازی رفت و برگشت به استقلال نباخته و جزو معدود تیم‌هایی به شمار می‌رود که صدرنشین لیگ برتر موفق به شکست دادن آن نشده است. نکته جالب اینکه استقلال حتی یک گل هم به این تیم در فصل جاری نزده و حالا در سومین رویارویی در فصل فوتبالی ۰۱-۱۴۰۰ بار دیگر این دو مربی در یک بازی تک حذفی باید رودرروی هم بایستند.

نساجی در رده دوازدهم جدول هیچ بختی برای کسب سهمیه آسیایی در مسابقات فصل بیست و یکم ندارد و از طرفی به احتمال زیاد کاندیدای سقوط هم نیست. بنابراین ساکت الهامی با تجربه قهرمانی در جام حذفی و شکست دادن فرهاد مجیدی انگیزه های زیادی برای نشان دادن ارزش هایش به مسئولان نساجی و فوتبال دوستان استان مازندران دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها