کد خبر : 74834

این بدترین استقلال فصل بود

این بدترین استقلال فصل بود

اصغر طالب نسب بازیکن اسبق استقلال گفت: تنها چیزی که می‌تواند مانع قهرمانی استقلال شود حاشیه‌های موجود درون این تیم است که اگر فرهاد مجیدی به آنها دامن نزند این تیم راحت قهرمان می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، اصغر طالب نسب پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره تساوی تیم استقلال مقابل پیکان و بازی این تیم در جام حذفی اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار استقلال مقابل پیکان را چطور ارزیابی کردید؟

تیم استقلال بعد از تعطیلات آن تیمی که در اسفندماه مقابل گل گهر سیرجان یا پرسپولیس به میدان رفت نبود. استقلال تا قبل از اخراج بازیکنش هم فوتبال همیشگی‌اش را ارائه نمی‌کرد. بعد از اخراج سیلوا، این موضوع هم مزید بر علت شد تا این تیم بهانه‌ای برای این موضوع داشته باشد که شرایط برایش خوب نبود. ولی به طور کلی استقلال مقابل پیکان فرم همیشگی اش را نداشت. موفق ظاهر نشد و بدترین تیم این فصل پیش بود. ما تا بحال استقلال را در هیچ مسابقه‌ای در طول این هفته‌ها این اندازه ناهماهنگ ندیده بودیم.

حسینی چقدر در این مساوی نقش داشت؟

خیلی خوب بود. اگر حسینی روز خوبش را سپری نمی‌کرد استقلال قطعا می‌باخت.

این مساوی چه تاثیری بر تیم استقلال خواهد داشت؟

قطعاً یک شوک خیلی خوبی برای استقلال بود. شاید تعطیلات باعث شده بود استقلال اینچنین افت کند ولی حالا با این شوک، به خوبی آماده بازی با نساجی مازندران شد.

فرهاد مجیدی بعد از بازی گفت نمی‌خواهند تیمش قهرمان شود! نظر شما در این باره چیست؟

با حرف مجیدی موافق نیستم. چه کسی می‌خواهد مجیدی قهرمان نشود؟ جالب است که در پرسپولیس هم این حرف‌ها را می‌زنند و می‌گویند وزیر ورزش و ماجدی سرپرست استقلالی فدراسیون نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود! این فکر قشنگی نیست. اگر استقلال مقابل پیکان خوب بازی می‌کرد آن وقت این حرف درست بود ولی وقتی خودش بازی همیشگی اش را نکرده دیگر نباید بهانه بیاورد.

مجیدی نباید تیمش را بهم بریزد/ این بدترین استقلال فصل بیست‎ویکم بود/ با این بازی که استقلال کرد حرف فرهاد درست نیست!

به نظر شما اخراج سیلوا درست بود؟

دقیقاً درست بود و داور اصلا اشتباه نکرد. اما هر چه بوده دیگر تمام شده. مجیدی و استقلال باید مسابقاتی که تمام شده را رها کنند و همه تمرکزشان را روی مسابقات بعدی بگذارند. من معتقدم اگر استقلال با همین روال ادامه دهد، یعنی نه خیلی بهتر شود نه خیلی افت کند، باز هم قهرمان می‌شود.

چه استدلالی دارید که اینقدر مطمئن حرف می‌زنید؟

چون شش مسابقه و ۱۸ امتیاز باقی مانده. اگر رقبای استقلال از هر ۶ مسابقه ۱۲ امتیاز هم بگیرند یعنی میانگین هر بازی 2 امتیاز، باز هم ۶ امتیاز از این تیم عقب هستند و قطعا استقلال از ۱۸ امتیاز باقی مانده می‌تواند بیش از ۶ امتیاز بگیرد. پس با همین روال قهرمان است. فقط نباید به حاشیه برود.

این استقلال چطور به حاشیه می‌رود؟

متاسفانه این قبیل حرف‌ها که مجیدی در نشست خبری می‌زند تیمش را دچار مشکل می‌کند. من دیدم بعد از بازی بازیکنان استقلال هم در مصاحبه‌هایشان حرف‌های سرمربی را تکرار می‌کردند. استقلال نباید خودش درگیر این قبیل مسائل کند. تنها چیزی که می‌تواند استقلال را به مشکل بیندازد حاشیه است وگرنه این تیم باید روی مسابقات تمرکز کند و راحت هم قهرمان شود. این شش امتیاز فاصله(بین استقلال و پرسپولیس) حاشیه امنیت خیلی خوبی برای استقلال است.

بازی مقابل نساجی در جام حذفی را چطور می‌بینید؟

تیم نساجی جزو تیم‌هایی است که فوتبالی فیزیکی، دونده، خشن و بعضاً بازی روی اعصاب تیم حریف را بازی می‌کند. نه تنها نساجی بلکه هر تیمی مقابل استقلال قرار می‌گیرد در باکس دفاعی می‌ایستد تا گل نخورد. اما شرایط در جام حذفی فرق می‌کند. استقلال باید شیوه فوتبالش را بر اساس بازی نساجی تنظیم کند.

به نظر شما بازی نساجی به پنالتی می‌کشد؟

استقلال نباید بگذارد این بازی به پنالتی کشیده شود. این همان چیزی است که ساکت الهامی‌و تیمش دنبال آن هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها