کد خبر : 74800

بریز و بپاش یحیی در نقل و انتقالات تابستانی

بریز و بپاش یحیی در نقل و انتقالات تابستانی

باشگاه پرسپولیس تابستان شلوغی را پیش رو خواهد داشت و احتمالاً چند بازیکن سرخ‌ها از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس به عنوان قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر در این فصل نتوانست نتایج درخشان سال‌های گذشته را تکرار کند و نتایج سینوسی این تیم از جمله متحمل شدن ۲ شکست مقابل آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان و همچنین تساوی مقابل تیم‌هایی چون هوادار، شهرخودرو باعث شد تا این تیم با اختلافی ۶ امتیازی نسبت به استقلال در رده دوم قرار بگیرد.

هرچند هنوز ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده و پرسپولیسی‌ها شانس قهرمانی دارند، ولی خود هواداران این تیم هم به این نکته واقفند که کار برای کسب ششمین قهرمانی متوالی بسیار سخت است. با توجه تفاضل بهتر استقلال و همچنین کسب نتیجه بهتر در بازی رودررو مقابل پرسپولیس، سرخ پوشان باید منتظر باشند تا آبی‌ها حداقل ۷ امتیاز از ۶ دیدار باقی مانده از دست بدهند و آن‌ها با برتری مقابل رقبا به صدر جدول برسند. اتفاقی که اگر رخ دهد، جزو معجزه‌های فوتبالی خواهد بود.. خیلی از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس بر این باورند که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در حد این تیم نیستند و عملکرد ضعیف آن‌ها باعث شده تا پرسپولیس از مسیر قهرمانی دور شود.

همچنین سن بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم بالا رفته و با توجه به مصدومیت‌های زیاد، این بازیکنان دیگر کارایی گذشته را ندارند. چند خرید ضعیف در این فصل هم مزید بر علت شده تا پرسپولیسی‌ها در بعضی از پست‌ها احساس ضعف کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی هم کاملا به این مسائل آگاه است و قصد دارد در تابستان دست به یک خانه تکانی اساسی بزند و چند بازیکن پرسپولیس را در لیست خروج قرار بدهد. بعضی از این نفرات در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد ولی خبری از تمدید قرارداد با آن‌ها نخواهد بود. بعضی دیگر هم با وجود داشتن قرارداد، در لیست خروج قرار خواهند گرفت. آن طور که به گوش ما رسیده، پرسپولیس در تابستان حداقل ۶ خروجی خواهد داشت و البته این احتمال وجود دارد که در صورت جذب نفرات جایگزین مناسب، این تعداد افزایش پیدا کند. به این ترتیب تابستان بسیار شلوغی در انتظار قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر خواهد بود و باید منتظر نقل و انتقالات پرسپولیس برای فصل آینده باشیم.  

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها