کد خبر : 74784

صدای ضربه جدید جدایی یک بازیکن کلیدی پرسپولیس می‌آید

صدای ضربه جدید جدایی یک بازیکن کلیدی پرسپولیس می‌آید

میلاد سرلک هافبک ملی پوش پرسپولیس یکی از بهترین و مؤثرترین بازیکنان این تیم طی دو فصل گذشته بوده و شاید او را بتوان بهترین خرید یحیی طی دوران حضورش روی نیمکت سرخ‌ها نامید. با این حال از همین حالا شایعاتی درباره جدایی این بازیکن در پایان فصل به گوش می‌رسد.

به گزارش ایران ورزشی، دیروز خبرگزاری تسنیم خبر داد میلاد سرلک هافبک پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در تیررس دو باشگاه قطری قرار گرفته است و حتی این باشگاه‌ها پیشنهادهای‌شان را به سرلک ارائه کرده‌اند.

 سرلک از جمله بازیکنانی است که آخر همین فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد و هنوز مذاکره‌ای برای تمدید نداشته است که دلیلش می‌تواند علاقه‌اش به جدایی و لژیونر شدن باشد؛ راهی که طی دو فصل اخیر نفراتی مثل نوراللهی، شجاع، کنعانی، بیرانوند و علیپور رفتند و هرچند برایشان از نظر فوتبالی چیزی نداشت اما غالباً از لحاظ مالی منتفع شدند.

میلاد هم مثل نوراللهی

به احتمال زیاد سرلک هم مثل نوراللهی فعلاً در این باره چیزی نمی‌گوید و باشگاه را منتظر مذاکره خواهد گذاشت تا در پایان فصل با سبک سنگین کردن پیشنهادات قطری به یکی از آنها جواب مثبت دهد که در این صورت پرسپولیس باز هم در فصل نقل و انتقالات ضربه دیگری خواهد خورد چرا که پیدا کردن جانشین برای این هافبک اصلاً راحت نخواهد بود. 

سرلک که با درخشش در پرسپولیس به تیم ملی رسید حالا شانس حضور در جام جهانی را هم دارد و شاید لژیونر شدنش را به بعد از جام جهانی موکول کند. 

البته او شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی تیم ملی ندارد اما همین که جزو لیست 23 نفره تیم ملی در جام جهانی قرار بگیرد قیمتش را بالاتر خواهد برد.

از نیمکت نشینی ناراضی بود؟

میلاد سرلک با تصمیم ویژه کادر فنی پرسپولیس بازی با هوادار را از روی نیمکت شروع کرد آن هم در حالی که همه می‌دانند یحیی چقدر به این هافبک اعتقاد و اعتماد دارد. سرلک این فصل بیشتر از هر بازیکن دیگری در پرسپولیس در ترکیب قرار گرفته و در بیشتر بازی‌ها هم فرم خوبی داشته است اما مشخص نشد چرا در اکباتان نیمکت‌نشین شد. 

یک دلیل می‌تواند بازی یک نیمه‌ای مقابل لبنان و دوری یک هفته‌ای از تمرینات باشد اما کامیابی‌نیا هم در تمرین تیم ملی حضور داشت و حتی آن یک نیمه را هم بازی نکرد.

نکته اینجاست که میلاد سرلک در زمان گرم کردن بازیکنان تیم در رختکن حضور داشته و حمید مطهری از یکی از ماساژورهای تیم خواسته او را صدا کند و بگوید بیاید و همراه بقیه گرم کند. این بالا نیامدن و گرم نکردن سرلک می‌تواند به خاطر ناراحتی او از نیمکت‌نشینی باشد و اصلاً عجیب نیست که او با این حرکت به تصمیم کادر فنی اعتراض کرده باشد. یک احتمال دیگر هم وجود دارد و اینکه یحیی با پی بردن به اینکه سرلک آخر فصل حتماً جدا خواهد شد به او میدان نداده چرا که قبلاً در نیم فصل نخست رفتار مشابهی با احسان پهلوان داشت و با علم به اینکه او راهی تیم کویت خواهد شد به این هافبک مورد علاقه‌اش بازی نمی‌داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها