کد خبر : 74780

چراغ سبز گل محمدی برای فیکس شدن این بازیکن پرسپولیس

چراغ سبز گل محمدی برای فیکس شدن این بازیکن پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس با اعتماد و باور کامل به احمد گوهری قید حامد لک دروازه بان با تجربه خودش را زد تا جلوی بی انضباطی در تیمش را بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، برندان راجرز یک بار هدایت یک تیم فوتبال را به ساخت هواپیما در حین پرواز تشبیه کرد. این مربی سرشناس از گلرهای ذخیره به عنوان چتر نجات این هواپیما یاد کرد!

شما به عنوان مسافر یا پرسنل پرواز هرگز دوست ندارید از چتر نجات استفاده کنید اما گاهی برای نجات جان خود مجبور به استفاده از آن می‌شوید! بی تعارف فوتبال بازی ستاره‌هاست. چهره‌های سرشناسی که هواداران را به وجد بیاورند و البته بیشتر از همه مهاجمان و گلزنان چنین شرایطی دارند.

مهاجمی که هت تریک می‌کند یا یک گل حساس می‌زند تا محبوب طرفداران تیم خود شود. در این میان گلرها نیز شرایط خاصی دارند. یک دروازه بان باید لباسی متفاوت از سایر بازیکنان داشته باشد و همین ایستادن درون دروازه با تفاوتی آشکار او را متمایز می‌کند. گلرها نیز همیشه توی چشم هستند و به همان اندازه که با دفع یک شوت خطرناک، مهارپنالتی یا گرفتن موقعیت تک به تک از مهاجم حریف مطرح و شناخته می‌شوند ممکن است با یک اشتباه نیز منفور هواداران یا حتی کادرفنی تیم خود شوند.

قصه احمد گوهری نیز در پرسپولیس جالب است. دروازه بانی که قراردادش با صنعت نفت آبادان را فسخ کرد تا به عنوان گلر دوم پرسپولیسی شود. او از همان ابتدا نیز می‌دانست و توجیه شده بود که دروازه بان ذخیره است. دروازه بانی که باید بیشتر وقت خود را روی نیمکت بنشیند و شاهد شیرجه زدن یا کلین‌شیت‌های رقیبش باشد! اما این وسط همیشه یک کورسوی امیدی وجود دارد؛ محرومیت یا مصدومیت!

ماجرای حامد لک و دروازه پرسپولیس نه محرومیت بود و نه مصدومیت بلکه بی انضباطی کار دست این گلر داد تا بخت احمد گوهری باز شود.

شنیدیم پس از اخراج حامد از تمرینات پرسپولیس، یحیی گل محمدی گلر ذخیره تیمش احمد گوهری را به گوشه ای کشانده و پیش از دیدار با تیم هوادار به او گفته است: «تا آخر فصل دروازه‌بان فیکس پرسپولیس هستی اما باید خودت را نشان دهی، پس این گوی این میدان!»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها