کد خبر : 74778

گل محمدی باید قمه می‌کشید تا محرومش کنید؟

گل محمدی باید قمه می‌کشید تا محرومش کنید؟

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال گفت: تیم پرسپولیس به قدری ضعیف است و از نظر فنی مشکل دارد که حتی امسال اگر بابا مسعود هم بود نمی‌توانست کاری برای این تیم انجام بدهد.

به گزارش خبرورزشی، محمد نوری بازیکن دهه هفتاد تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال و رقابت با رقیب دیرینه همشهری‌اش (پرسپولیس) اظهاراتی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

نتایج مسابقات لیگ برتر را دنبال می‌کنید؟

بله! من واقعا متاسف شدم که چرا هوادار نتوانست پرسپولیس را شکست بدهد. این پرسپولیس ضعیف نه بار فنی دارد و نه طرح و برنامه ای برای مسابقه فوتبال. اگر دروازه بان پرسپولیس در اوج آمادگی نبود هوادار با نتیجه دو بر صفر برنده شده بود. حیف شدکه تیم رضا عنایتی ۲ امتیاز مفت را از دست داد. من قبلاً هم به پرسپولیسی‌ها هشدار داده بودم.

چه هشداری؟

اینکه آنها باید بروند بجنگند برای کسب عنوان دومی‌ولی حالا با توجه به درخشش سپاهان و نتایج خوبی که بعد از استعفای نویدکیا برای این تیم رقم می‌خورد حتی به عنوان دومی‌هم دست نمی‌یابد. چون این سپاهانی که من دیدم با بازی که مقابل صنعت نفت انجام داد در یکی، دو هفته آینده لیگ برتر از پرسپولیس عبور می‌کند.

چرا رقیب تهرانی استقلال این فصل با چند فصل گذشته‌اش تفاوت دارد. مگر این تیم پنج دوره متوالی قهرمان نشد؟

همه می‌دانند که اگر اتفاقاتی در سالهای گذشته افتاد که به سود پرسپولیس بود همه به خاطر وجود بابا مسعود بود، اما این تیم پرسپولیس در این فصل اینقدر برهم ریخته و ضعیف است که حتی اگر بابا مسعود هم بود نمی‌توانست کاری برای آنها بکند. پرسپولیس در دربی شانس آورد نباخت. واقعاً روز بدشانسی استقلال بود که توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شدند. اما سوال من در رابطه با حکم کمیته انضباطی برای گل محمدی است.

یحیی باید قمه می کشید تا محرومش کنید؟/ دیگر بابا مسعود هم نمی تواند کاری برای پرسپولیس انجام بدهد!/ تیم گل محمدی در لیگ سوم هم نمی شود

که چرا حکم اعلام نمی‌شود؟

بله! چرا اعلام نمی‌کنند. دیگر یک مربی برای داور چه کار می‌خواهد بکند که او را محکوم کنند؟ حتماً باید قمه می‌کشید که محرومش کنند؟ اصلاً چرا حکمش اعلام نمی‌شود؟ این همه کمیته در فدراسیون فوتبال، چرا بیکارند؟ لابد میخواهند حکم او را بگذارند بعد از بازی آلومینیوم در جام حذفی اعلام کنند! این شکل رفتار، ورزشی و فوتبالی نیست. فدراسیون گاهی اوقات در کمتر از چند ساعت حکم محرومیت بازیکن یا مربی را اعلام می‌کند اما حکم این آقا از دربی تا الان این همه زمان گذشته ولی هنوز محرومیتش نیامده! پس مشخص می‌شود که ‌عده ای نمی‌خواهند حکم او ا را اعلام کنند.

اوضاع استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شکر خدا استقلال با قدرت به سمت قهرمانی پیش می‌رود و بازی با پیکان را هم با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت. یک بازی سنگین هم با نساجی دارد که آنرا هم با برد تمام می‌کند. من به مسئولان پرسپولیس توصیه می‌کنم لااقل برای فصل بعد یه تیم خوب با سرمربی خوب را روانه لیگ برتر کنند چون ما دوست داریم فصل بعد یک پرسپولیس قوی را شکست بدهیم نه این تیم ضعیف را...

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها