کد خبر : 74775

پیشکسوت پرسپولیس: به استقلال کمک کردیم

پیشکسوت پرسپولیس: به استقلال کمک کردیم

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از سبک و روش بازی این تیم پرداخت و گفت سرخپوشان با این رویه در جام حذفی هم قهرمان نخواهند شد.

به گزارش تسنیم، حمید درخشان درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل هوادار، دیدگاه انتقاغدی دارد. او می گوید پرسپولیسی‌ها سبک بازی خوبی این روزها ندارند. ادامه حرف های تازه درخشان را در زیر بخوانید:

*بازی چنگی به دل نمی‌زد و متأسفانه بازیکنان پرسپولیس با استرس زیادی بازی کردند، همین استرس نیز باعث شد برنامه‌ها پیاده نشود و شاهد همکاری خوبی بین بازیکنان نباشیم، از طرف دیگر تیم حریف نیز وقت تلف می‌کرد که این مسئله با توجه به شرایط دو تیم و حملات نصفه‌ونیمه پرسپولیس طبیعی بود.

*بازیکنان پرسپولیس باید با استرس کمتری بازی کنند تا کارآیی لازم را داشته باشند. شاهد هیچ اتفاقی در بازی تیم نبودیم و فرصت‌ها با دستپاچگی و پاس‌های بلند و انجام نشدن کارهای ترکیبی مناسب از بین می‌رفت.

*خط حمله تیم واقعاً چیزی برای ارائه ندارد. ما چیزی از بازیکن خارجی پرسپولیس ندیدیم و او نتوانسته است کیفیت لازم را به خط حمله اضافه کند. درباره مهدی عبدی نیز باید بگویم که او به‌عنوان یک مهاجم خوب باید با استفاده از کوچک‌ترین فرصت‌ها گلزنی کند. عبدی یکی دو موقعیت در همان ابتدای بازی داشت که از دست داد. نمی‌شود که یک مهاجم در طول ۹۰ دقیقه ۲۰ فرصت به دست بیاورد. در واقع فرصت گلزنی محدود است و یک مهاجم شش‌دانگ باید از همین فرصت‌های کم، نهایت بهره را ببرد. همین که فرصت‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند، استرس تیم را بالا می‌برد.

پرسپولیس با این سبک بازی در جام حذفی قهرمان نمی شود/ قرار نیست عبدی ۲۰ فرصت گل به دست بیاورد/ پرسپولیس به استقلال کمک کرد!

*پرسپولیس و استقلال اختلاف شش امتیازی داشتند و اگر پرسپولیس دوشنبه شب برنده می‌شد، به استقلال در بازی امشب فشار وارد می‌کرد. اینکه شما در چنین دیدارهایی به تساوی می‌رسید، به حریف مستقیم‌تان در صدر کمک می‌کند تا با آرامش بیشتری به میدان برود. در مجموع شانس قهرمانی پرسپولیس کمرنگ‌تر از قبل شد.

*جام حذفی یک فرصت مناسب برای کسب اعتبار و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست. به نظرم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، اما نه با این سبک و این نوع بازی. باید تغییراتی در ترکیب و نحوه بازی تیم به وجود بیاید تا پرسپولیس بتواند در جام حذفی به موفقیت برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها