کد خبر : 74751

سیاوش یزدانی پل بازگشت به استقلال را خراب کرده است؟ خروج بی سر و صدای مردامند از ملوان

سیاوش یزدانی پل بازگشت به استقلال را خراب کرده است؟ خروج بی سر و صدای مردامند از ملوان

از همان ابتدای ماجرا که بحث سربازی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی مطرح شد، قابل پیش بینی بود که این دو علاقه‌ای به جدایی از استقلال و حضور در یک تیم نظامی ندارند. آنها تلاش کردند با کمک‌هایی که از سوی آجورلو صورت گرفت، در استقلال بمانند و همچنان پیراهن این تیم را بپوشند. این اتفاق اما رخ نداد و قرار شد مرادمند به ملوان برود و سرباز نیروی دریایی ارتش شود و یزدانی هم تا پایان فصل بدون تیم بماند و سپس راهی فجرسپاسی شیراز شود. در آخرین روز نقل و انتقالات لیگ یک، دفترچه یزدانی هم برای حضور در ملوان، به نیروی دریایی ارسال شد تا او هم مانند مرادمند راهی انزلی شود و خدمت خود را آغاز کند.

به گزارش ایران ورزشی، یزدانی و مرادمند خیلی زود موهای خود را کوتاه کردند، به تمرین ملوان رفتند و با پژمان نوری به عنوان مدیرعامل و مازیار زارع در قامت سرمربی این تیم گفت و گو کردند. ملوان با توجه به شرایط مناسبی که در لیگ یک داشت، از جمله صدرنشینی و عنوان بهترین خط دفاع، در همان آغاز علاقه‌ای به استفاده از این دو مدافع باتجربه در ترکیب خود نداشت. آنها با مدافعان قبلی خود نتایج درخشانی کسب کرده و صلاح نمی‌دیدند خیلی زود دست به ترکیب اصلی‌شان بزنند و بازیکنان را تغییر بدهند.

یزدانی و مرادمند همراه با سایر بازیکنان چند جلسه تمرین کردند اما دیگر در زمین حسن‌رود آفتابی نشدند. در تصاویری که از تمرینات و همچنین اردوهای ملوان- قبل از بازی‌های رسمی – نیز منتشر شد، چهره مرادمند و یزدانی را ندیدیم. حالا اما از انزلی خبر می‌رسد این دو مدت‌هاست این شهر را ترک کرده و دنبال دریافت معافیت پزشکی و تحصیلی هستند. مردامند مستنداتی ارائه داده و گویا با معافیت پزشکی او نیز موافقت شده است. بنابراین می‌توان از حالا پیش‌بینی کرد که مرادمند به احتمال زیاد فصل بعد می‌تواند پیراهن استقلال را بپوشد و دوباره به این تیم برگردد.

درباره یزدانی هم حرف و حدیث فراوان است. او که شانس حضور در لیست نهایی تیم ملی برای اعزام به جام جهانی 2022 را دارد، دنبال راهی است تا خدمت سربازی خود را عقب بیندازد و بتواند دوباره برای استقلال بازی کند. شانس یزدانی کمتر از مرادمند است اما او هم تلاش خود را انجام می‌دهد تا به جای بازی در لیگ یک، شانس حضور در ترکیب استقلال را به دست بیاورد. هر چند گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال و همچنین کادرفنی این تیم، به دلیل مصاحبه‌ای که یزدانی بعد از اعزام به خدمت سربازی انجام داد از دست او شاکی هستند و رابطه فعلاً مثل قبل حسنه نیست.

حالا سؤال اینجاست که باشگاه ملوان چه واکنشی به این اتفاقات نشان داده است. پژمان نوری و مازیار زارع وقتی دیدند مرادمند و یزدانی علاقه‌ای به بازی در لیگ ندارند، با آنها کنار آمدند تا مبادا حاشیه‌ای برای تیم‌شان ایجاد شود. مرادمند و یزدانی به ملوانی‌ها گفتند که برای‌شان سخت است در لیگ برتر نباشند و راهی لیگ یک شوند. با این حال اقدامی از سوی باشگاه ملوان علیه این دو انجام نشده و آنها مدت‌هاست انزلی را ترک کرده‌اند تا شانس خود را برای بازگشت به استقلال آزمایش کنند. اتفاقی که نباید آن را بعید و دور از دسترس بدانیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها