کد خبر : 74731

نیمکت نشینی دائمی در انتظار دروازه بان مغضوب پرسپولیس

نیمکت نشینی دائمی در انتظار دروازه بان مغضوب پرسپولیس

یحیی گل محمدی در بازی‌های آخر پرسپولیس از وجود احمد گوهری در درون دروازه تیمش استفاده کرده و قصد دارد همین روند را ادامه دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ به نظر می رسد حامد لک از نظر فنی دچار افت شده و یک سری مشکلات هم با گل محمدی پیدا کرده است. در همین راستا یحیی تصمیم گرفته در بازی با هوادار و احتمالاً بازیهای باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی همچنان از وجود احمد گوهری استفاده کند.

 نکته اینجاست که حامد لک به جز این فصل یک فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد و حالا همه در انتظار تصمیم سرنوشت ساز گل محمدی در پایان فصل هستند. خیلی‌ها می‌گویند یحیی به طور قطع یک دروازه‌بان بزرگ و شش دانگ را جذب خواهد کرد که احتمالاً نامش علیرضا بیرانوند باشد.

ابتدای امسال هم تردیدهایی در مورد جذب یک دروازه‌بان بزرگ داشت اما در نهایت به حامد لک اعتماد کرد چراکه حامد در لیگ بیستم عملکرد بسیار خوبی داشت و به گفته بسیاری از کارشناسان بهترین دروازه‌بان ایران بود. امسال اما شرایط تا حد زیادی فرق کرد و حامد لک دچار افت شد به طوری که گل محمدی حتی در دربی حساس تهران هم به او اعتماد نکرد و حالا همه پرسپولیسی‌ها در انتظار تصمیم سر نوشت ساز او برای دروازه تیمشان هستند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها