کد خبر : 74711

استقلال منتظر قبولی «دکتر» در دانشگاه / مرادمند به دنبال معافی

استقلال منتظر قبولی «دکتر» در دانشگاه / مرادمند به دنبال معافی

گرچه جدایی سیاوش یزدانی و محمد‌حسین مرادمند تا امروز در وضعیت فنی استقلال اثر مخربی نگذاشته و دیگر بازیکنان به خوبی از عهده مسئولیت‌های محوله برآمده‌اند اما اثرگذاری و محبوبیت این دو بازیکن جدا شده در استقلال سبب شده هواداران این باشگاه همچنان به‌دنبال خبرهایی درباره بازگشت این دو بازیکن به تیم‌شان باشند.

به گزارش ایران ورزشی، در روزهای اخیر پیرامون بازگشت مرادمند و یزدانی به استقلال البته خبرهای تازه‌ای هم به گوش رسید و احتمال دارد دوباره این دو بازیکن را در ترکیب استقلال ببینیم. درباره مرادمند گفته می‌شود که به‌دنبال گرفتن معافیت است.

قوانین نیز به سربازها اجازه می‌دهد در طول دوران سربازی برای گرفتن معافیت خود اقدام کنند و اگر مرادمند دلایل کافی در اختیار داشته باشد، ممکن است از این مزیت بهره‌مند شده و دوباره برای استقلال بازی کند. با توجه به اینکه او تا‌کنون برای باشگاه ملوان بازی نکرده، بازگشتش به استقلال نمی‌تواند از لحاظ قوانین فوتبالی نیز غیر قانونی تلقی شود.

ماجرای یزدانی هم برای هواداران استقلال همچنان به‌عنوان یک پرونده باز اما امیدوار‌کننده در جریان است. درباره سیاوش گفته می‌شود که اگر در اردیبهشت ماه بتواند دوباره در امتحانات دانشگاه قبول شود، از معافیت تحصیلی بهره‌مند شده و در نتیجه حضورش در استقلال بلامانع خواهد بود.

به این ترتیب بازگشت یزدانی را هم نباید دور از ذهن تلقی کرد هرچند که تا مشخص شدن تکلیف این ماجرا لیگ هم به پایان خواهد رسید و یزدانی اگر می‌خواهد با استفاده از این امتیاز قانونی دوباره برای استقلال بازی کند، باید چشم به بازی‌های فصل بعد بدوزد. به هرحال این ماجرا همچنان به شکلی کشدار ذهن هواداران استقلال را در‌برگرفته و چیزی تا امروز مشخص بوده اینکه یزدانی و مرادمند هنوز نتوانسته‌اند با‌وجود تمام شایعات بازگشتی پرسروصدا به تیم سابق خود داشته باشند. هرچند که نباید نسبت به این بازگشت نا‌امید هم بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها