کد خبر : 74704

سرنوشت عجیب و غریب اولین تمدیدی پرسپولیس

سرنوشت عجیب و غریب اولین تمدیدی پرسپولیس

دروازه‌بان پرسپولیس که جزو اولین تمدیدی‌های پرسپولیس برای فصل جدید بود، به خاطر عملکرد ضعیف در ماه‌های اخیر از حضور در تمرینات پرسپولیس منع شده است.

به گزارش برنا، حامد لک دروازه‌بان اول پرسپولیس در دو فصل اخیر بود که حتی حضور در فینال آسیا را با پرسپولیس تجربه کرد اما رفته رفته روند نزولی را طی کرد تا سرانجام به یک دروازه‌بان نیمکت نشین تبدیل شود.

او نخستین بازیکنی بود که قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد تا او برای لیگ بیست و دوم هم با سرخپوشان باشد اما عملکرد او در یکی دو ماه اخیر به حدی ضعیف بود که حتی در دیدار حساس شهرآورد هم یحیی گل‌محمدی، احمد گوهری تازه وارد را به این بازیکن ترجیح داد.

با این حال پرسپولیس در تعطیلات نوروز با تیم امید ایران تحت هدایت مهدی مهدوی کیا بازی کرد که با نتیجه سه بر یک شکست خورد. حامد لک در این دیدار روی اشتباه فاحش خود یک گل از روی ضربه ایستگاهی دریافت کرد که عصبانیت کادرفنی را همراه داشت و به همین خاطر یحیی گل‌محمدی ترجیح داد که او چند روز با سرخپوشان تمرین نکند و او خیلی محترمانه از حضور در تمرینات منع شود.

به این دروازه‌بان اعلام شده که فعلا به صورت اختصاصی تمرین کند تا در مورد او تصمیم گیری شود و در همین راستا او از فهرست تیم برای بازی با هوادار هم خارج شد.

در نهایت باید دید که یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی برای تنها گلر با تجربه تیمش می‌گیرد اما مشخص است که در حال حاضر که پرسپولیس برای کسب ششمین قهرمانی متوالی نباید از یک امتیاز هم بگذرد و حتی ممکن است تفاضل گل هم در مشخص شدن قهرمان تعیین کننده باشد،‌ پرسپولیس باید با دو گلر جوان که یکی از آنها تجربه بازی در لیگ برتر را ندارد و دیگری تازه به جمع سرخپوشان اضافه شده، در این شرایط حساس کار را پیش ببرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها