کد خبر : 74678

ادامه بحران دروازه در پرسپولیس / گوهری اشتباه کرد، لک نیامده گل خورد

ادامه بحران دروازه در پرسپولیس / گوهری اشتباه کرد، لک نیامده گل خورد

بعد از دربی 26 اسفندماه که نتیجه خوبی برای سرخ‌ها نداشت اعضای این تیم فرصت داشتند تا استراحت کوتاهی کنند هر چند این استراحت برای اعضای ملی‌پوش کوتاه‌تر هم بود. بعد از 5 روز تعطیلی پرسپولیس از روز سوم فروردین ماه و با 15 بازیکن تمریناتش در سال جدید را آغاز کرد و کادر فنی در همان روزهای نخست با تمرینات دو جلسه‌ای در روز فشار زیادی روی بازیکنان آورد.

به گزارش ایران ورزشی، بعد از انجام 5 روز تمرین روز 9 فروردین پرسپولیس با تیم امید ایران در کمپ تیم‌های ملی بازی دوستانه‌ای برگزار کرد که منجر به شکست 3 بر یک سرخ‌ها در آن مسابقه شد. البته به زعم کادر فنی پرسپولیس این نتیجه با توجه به شرایط بدنی بازیکنان و تمرینات سختی که پشت سر گذاشته بودند طبیعی بود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب گوهری، سیدجلال، علی نعمتی، آقایی، رضاییان، شریفی، اسدی، پهلوان، شجاعی، عالیشاه و عبدی به مصاف حریف رفت و در نیمه دوم بازیکنانی مثل حامد لک، پاکدل، عمری، مهدیخانی، جودکی و سلیمانی هم به میدان رفتند.

در این بازی که در سه زمان 30دقیقه‌ای برگزار شد در همان وقت اول در شروع مجدد تیم امید با ضربه چیپ علی صادقی به گل رسید که لحظاتی بعد مهدی عبدی با پاس سیدجلال این گل را جبران کرد. با این حال در وقت دوم اتفاقات عجیبی افتاد. ابتدا گوهری یک پنالتی تیم حریف را مهار کرد اما لحظاتی بعد دچار اشتباه شد و در شروع مجدد در حالی که دروازه‌اش را خالی کرده بود گل خورد تا یحیی عصبانی شده و تعویضش کند اما نکته جالب اینجا بود که حامد لک به محض ورود به بازی با ارسال ایستگاهی و با یک ضربه سرگل خورد تا مشکلات دروازه‌بان‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد.

در دیدار دربی آخر سال کادر فنی پرسپولیس در نهایت گوهری بی‌تجربه را به لک ترجیح داد و این دروازه‌بان دو ضربگیر تا دقیقه 81 با وجود تزلزلی که داشت گل نخورد هر چند در همان دقایق نخست نزدیک بود کار تیمش را بسازد. حالا و با این وضعیتی که برای دو گلر اصلی پرسپولیس برقرار است چالش مهم کادر فنی سرخ‌ها انتخاب گلر اصلی بازی دوشنبه شب مقابل هوادار خواهد بود و مشخص نیست که لک به ترکیب برمی‌گردد یا گوهری با همان شرایط در ارنج اصلی باقی می‌ماند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها