کد خبر : 74676

هافبک کلیدی پرسپولیس با مصدومیت برگشت

هافبک کلیدی پرسپولیس با مصدومیت برگشت

وحید امیری هافبک ملی پوش پرسپولیس مصدوم شده و این بدترین خبر برای کادر فنی سرخ ها بعد از فیفادی های ابتدای سال جاری بود. امیری که سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و از سوی برنامه های تلویزیونی و برخی رسانه ها به عنوان بهترین بازیکن سال گذشته لیگ انتخاب شد، بعد از بازی سخت و فشرده با کره جنوبی از ناحیه کمر و سیاتیک احساس ناراحتی کرد و به همین خاطر در دیدار تیم ملی مقابل لبنان در مشهد اصلاً به میدان نرفت.

امیری اعلام کرد بعد از بازگشت از مشهد ام آر آی خواهد داد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. با این حال این بازیکن بعد از بازگشت بقیه ملی پوشان به تمرین پرسپولیس که از روز پنجشنبه اتفاق افتاد، در تمرینات سرخ‌ها حضور نیافت و همچنان مشغول مداواست و البته خبری از جواب ام آر آی اش بیرون نیامده است.

با این شرایط یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس که نقشی کلیدی در تیم یحیی دارد، بازی دوشنبه مقابل هوادار را قطعاً از دست داده است و باید دید برای بازی بعدی مقابل پیکان که هنوز تاریخش مشخص نیست چه شرایطی خواهد داشت.

وحید امیری سال گذشته و در مرحله پیش مقدماتی هم در بازی‌های تیم ملی مصدوم شد و حالا دوباره بازی های ملی و فیفادی‌ها برای او و پرسپولیس گران تمام شده که می تواند واکنش کادر فنی این تیم را به دنبال داشته باشد هر چند از این مسأله گریزی نیست.

پیش از این میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا هم در اردوها و بازی های تیم ملی طی سال گذشته مصدوم شده بودند تا پرسپولیس به خاطر تعدد ملی پوشانش همواره دچار مشکلات جدی شود و تنها تیم ایرانی باشد که از ویروس فیفا لطمه می خورد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها