کد خبر : 74648

پیروانی: داور در دربی عجله داشت

پیروانی: داور در دربی عجله داشت

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون تعصب می‌گویم در دربی در حق پرسپولیس ظلم شد.

به گزارش فارس، افشین پیروانی درباره اتفاقات دربی جنجالی 98 پایتخت اظهار داشت: سال نو را به همه هواداران پرسپولیس تبریک ویژه می‌گویم. امیدوارم سال خوبی داشته باشند و اتفاقات خوب همراه با سلامتی برای آنها باشد. سال 1400 سال خوبی برای پرسپولیس بود. قهرمانی داشتیم و اتفاقات خوبی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس رقم خورد. خدا را شکر هواداران هم خوشحال بودند. هرچند در روزهای آخر سال خیلی اذیت شدیم اما هواداران بدانند تمام تلاش ما بر این است در سال جدید اتفاقات خوب رقم بخورد تا انشاءالله به هدف‌مان برسیم.

وی با اشاره به تعویض نشدن سیدجلال حسینی قبل از گل استقلال تصریح کرد: همیشه گفته‌ام کسی که خواب است را می‌توان بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب بزند، 50 نفر هم بیایند نمی‌توانند او را بیدار کنند. برخی کارشناسان نظر می‌دهند که اطمینان دارم با زاویه صحبت می‌کنند. وقتی برگه تعویض داده شده و ناظر و داور چهارم آن را تایید کرده‌اند، بازیکن ما هم کنار زمین آمده است اکنون دنبال این هستند بگویند چیزی نبوده است. ما هم فیلمی داریم که از بالای سکوها، بچه‌های آنالیزور تیم گرفته‌اند. 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: نمی‌دانم داور چرا تا این اندازه عجله داشت. داور وسط صد در صد مقصر است. دنبال این هستند ناظر چه گفته است؟ ناظر مگر می‌تواند نظر ندهد؟ اگر ناظر تایید نکرده داور چهارم چگونه تابلوی تعویض را کنار خط آورده است. می‌خواهم بدانم عجله داور وسط برای شروع بازی برای چه بود؟ همین چند روز قبل بازی تیم ملی را دیدیم که به خاطر بازیکن تعویضی ما سه دقیقه بازی خوابید. عجله سیدعلی به خاطر چه بود؟ تیم داوری دربی اشتباه کرد.

پیروانی عنوان کرد: هدف ما فیرپلی بود. این کارهای تیم‌های دیگر مثل وسط زمین دویدن، توپ را درون زمین انداختن قشنگ نیست اما با کار جوانمردانه حق ما را دادند؟ واقعا سید علی داور خوبی بود که او را برای دربی انتخاب کردند اما سوال من از او این است چه عجله‌ای داشت؟ بلایی سر ما آوردند اما می‌شد بهتر از این قضاوت کرد. واقعا صحنه‌های 50-50 را به تیم حریف دادند. بحث من تیم خاص نیست. بدانید یحیی گل‌محمدی جزو باشخصیت‌ترین مربیان است اما چه قدر فشار روی او بود که چنین حرکاتی انجام داد.

وی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: گل‌محمدی دید در حق تیمش ظلم می‌شود. واقعا او را در منگنه گذاشتند. باید پاسخگوی نتایج تیم باشد. این کار سیدعلی بی‌احترامی به مربی ما بود. به 50-40 میلیون هوادار بی‌احترامی کرد اما شب بازی می‌گویند روال تعویض انجام نشده است. چرا می‌خواهید گناه را تقصیر فرد دیگری اندازید؟ اشتباه کردیید بیاید بگویید نتوانستیم و می‌توانستیم بهتر تصمیم‌گیری کنیم. باز هم تایید می‌کنم چگونه داور چهارم بدون مجوز می‌تواند  تابلوی تعویض را کنار زمین بیاورد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: کارت تعویض داده شده، ناظر آن را تایید کرده و به داور چهارم داده اما می‌گویند دو بازیکن همزمان کنار زمین نبوده‌اند. دو بازیکن که همزمان با هم نمی‌خواهند درون زمین بروند که می‌گویید چرا پاکدل چند متر آن طرف‌تر بود؟ ما هم فوتبال بازی کرده و قوانین را می‌دانیم. در تیم ملی و باشگاه بزرگ پرسپولیس در دیدارهای آسیایی به عنوان مدیر تیم بوده‌ام. قوانین و قضاوت را می‌دانم.  تعصبی نمی‌گویم اما با صراحت می‌گویم در حق تیم ما روز دربی ظلم کردند. خدا را درنظر بگیرید و اینگونه اجازه بدهید به تیم ما ظلم نشود.

پیروانی خاطرنشان کرد: از خانم‌های محترم که آن اتفاق در مشهد برای آنها افتاد، عذرخواهی می‌کنم. منتظر هستیم یک نفر از فدراسیون و کمیته داوران آن اتفاق دربی را قبول کند و بیاید بگوید بازی تمام شد اما حق با شما بود.  اینکه جوری برخورد می‌کنند که گویا هیچکس مقصر نبوده و فقط مجموعه پرسپولیس مقصر بود، اخلاقی نیست. الان هم به این دلیل مصاحبه کردم که خیال هواداران راحت باشد. مجموعه پرسپولیس کوچک‌ترین کوتاهی نکردند. به بهترین شکل کار پیش رفت. بازی هم خوب، منطقی و تماشاگرپسند بود ولی متاسفانه حق به حقدار نرسید. خیال هواداران راحت باشد که در ادامه لیگ و جام حذفی با تمام توان بازی کرده و تلاش می‌کنیم اتفاقی که لایق تیم بزرگ و مردمی پرسپولیس است رقم بخورد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها