کد خبر : 74643

تمجید روزنامه معروف انگلیسی از سردار آزمون

تمجید روزنامه معروف انگلیسی از سردار آزمون

دیلی میل در گزارشی به بررسی تیم ملی ایران پرداخت و از سردار آزمون به عنوان ستاره تیم یاد کرد.

به گزارش ایسنا، رسانه انگلیسی دیلی میل در گزارشی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ است که امشب (جمعه) حریفان خود را در جام جهانی خواهد شناخت.

سرمربی کیست؟

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات در فوریه ۲۰۲۰ به عنوان جانشین مارک ویلموتس سرمربی سابق بلژیک منصوب شد و ایران را به مرحله نهایی مقدماتی و ششمین حضور در جام جهانی هدایت کرده است. اسکوچیچ بعد از حضور در تیم هایی چون ملوان و فولاد شناخت زیادی از فوتبال ایران دارد. او کارنامه درخشانی در تیم‌ملی دارد و از ۱۷ بازی به عنوان سرمربی ایران به ۱۵ پیروزی رسیده است. 

ستاره کیست؟

سردار آزمون در دوران حضور برندان راجرز در آنفیلد هدف لیورپول بود. انتقال به آنفیلد هرگز محقق نشد و در عوض در روسیه ماند و به زنیت سن پترزبورگ پیوست و در ۱۰۴ بازی ۶۲ گل به ثمر رساند.

حرکت بزرگ او در ژانویه زمانی رخ داد که تیم آلمانی بایر لورکوزن تصمیم گرفت او را به خدمت بگیرد. این بازیکن ۲۷ ساله هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش گلزنی کند اما سرعت و پرسینگ او برای تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ مشکل ساز خواهد شد.

چگونه سهمیه کسب کردند؟

ایران پس از گذراندن مرحله مقدماتی در آسیا، در صدر جدول مرحله نهایی نیز قرار گرفت. ایران با ۸ برد از ۱۰ مسابقه به مقام اول رسید و بالاتر از کره جنوبی قرار گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها